Τη μερική καταβολή αποζημιώσεων προς την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ / WEBUILD / HITACHI Rail STS, που κατασκευάζει το Μετρό Θεσσαλονίκης, ενέκρινε η Ελληνικό Μετρό.
Συγκεκριμένα, σε πρόσφατη συνεδρίασή του, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε τα ακόλουθα:
🚇Τη µερική αποδοχή του αιτήµατος αποζηµίωσης της αναδόχου κοινοπραξίας, που αφορά στις θετικές ζηµίες, κατά τη χρονική περίοδο 01.02.2023 έως 30.04.2023 και περιλαµβάνεται στην υπ’ αριθµ. επιστολή CON-06/004-AIASA-22412/06.11.2023, συνολικού ποσού 2.906.907,18 ευρώ, το οποίο περιορίσθηκε στο ποσό των 2.740.622,38 ευρώ µε την ένσταση υπ’ αρ. CON-06/004-AIASA-22527/18.12.2023 (Ν∆∆/65).
🚇Την απόρριψη της ένστασης της αναδόχου, µε αρ. πρωτ. CON-06/004- AIASA-22527/18.12.2023, ως αβάσιμης.
🚇Την έγκριση του 36ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (Α.Π.Ε.), όπως συντάχθηκε από τη ∆ιευθύνουσα Υπηρεσία, ο οποίος περιλαµβάνει συνολική αποζηµίωση της αναδόχου για θετικές ζηµίες (λόγω καθυστερήσεων στον ανασχεδιασµό της βόρεια και νότιας πρόσβασης του σταθµού «Βενιζέλου»), ύψους 1.993.879,49 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) για το χρονικό διάστηµα από 01.02.2023 έως 30.04.2023.
Σημειώνεται ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης (βασική γραμμή) αναμένεται να παραδοθεί στα τέλη του 2024.
Παλιά έλεγαν ότι το μετρό δεν ξεκινάει επειδή δεν αφήνουν οι μέτοχοι. Τώρα που δεν έχουν μετόχους χρυσοπληρωνουν τους μεγάλο εργολάβους και το μετρό δεν προχωράει.