Aρχές του 2019 θα αφιχθούν στην Θεσσαλονίκη τα πρώτα βαγόνια του μετρό, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος.
Σύμφωνα με τον ίδιο, με γοργούς ρυθμούς έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση σιδηροτροχιών στο τμήμα του βασικού κορμού του Μετρό Θεσσαλονίκης από τον σταθμό «Ανάληψη» προς τον σταθμό «Σιντριβάνι».
Οπότε, βάσει χρονοδιαγράμματος, την άνοιξη του 2019 θα έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση της επιδομής και μέσα στον επόμενο χρόνο «οι Θεσσαλονικείς θα βλέπουν τα τρένα να περνούν» (σ.σ. στο πλαίσιο των δοκιμαστικών δρομολογίων), τόνισε ο κ. Μυλόπουλος.
«Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα τοποθετηθούν οι σιδηροτροχιές στις δυο σήραγγες από την “Ανάληψη” μέχρι το “Σιντριβάνι” και στο β’ εξάμηνο του 2019, θα τοποθετηθούν οι σιδηροτροχιές και από την “Ανάληψη” προς το αμαξοστάσιο» ανέφερε.
Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι «όλοι οι σταθμοί έχουν ολοκληρωθεί κατασκευαστικά, εκτός από τους δύο κεντρικούς σταθμούς “Βενιζέλου” και “Αγίας Σοφίας”, ενώ ήδη αποσύρονται οι λαμαρίνες από τους δρόμους της Θεσσαλονίκης».
Παράλληλα πρόσθεσε ότι, εφέτος, μετά από πάρα πολλά χρόνια, θα είναι η πρώτη χρονιά που η ΔΕΘ θα ανοίξει τις πύλες της χωρίς λαμαρίνες στην οδό Εγνατία.
Μάλιστα, υπογράμμισε ότι «στη ΔΕΘ, φέτος θα έχουμε ένα από τα δικά μας βαγόνια που κατασκευάζονται στην Ιταλία και θα μπορούν να το επισκεφθούν οι πολίτες στη βόρεια πύλη της Διεθνούς Έκθεσης».
Συμπλήρωσε ακόμη ότι «σε έναν χρόνο από σήμερα, θα έχουμε τη δυνατότητα να ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια».
Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του Μετρό προς τα δυτικά της πόλης και το αεροδρόμιο «Μακεδονία», είπε ότι «το φθινόπωρο θα δημοπρατηθούν οι πρόδρομες εργασίες για τις μετακινήσεις των δικτύων (σ.σ. κοινής ωφέλειας), έτσι ώστε όταν χρηματοδοτηθεί, δημοπρατηθεί και ξεκινήσει το έργο των επεκτάσεων, να είναι απαλλαγμένο από τις πρόδρομες εργασίες, που είναι αιτίες καθυστέρησης, για να ολοκληρωθεί σε σύντομο χρόνο και η κατασκευή των επεκτάσεων στις δυτικές περιοχές της Θεσσαλονίκης».