Καθυστερήσεις στη μεταφορά των εμπορευμάτων τους, μεταξύ άλλων, αντιμετωπίζουν 7 στις 10 βιοτεχνίες της Θεσσαλονίκης, καθώς έχουν επηρεαστεί από την κατασκευή του FlyOver.
Παράλληλα, 9 στους 10 επιχειρηματίες απαντούν πως η ολοκλήρωση του μετρό έπρεπε να είχε προηγηθεί της έναρξης της κατασκευής του υπέργειου αυτοκινητοδρόμου προκειμένου να καταγράφονται όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα.
Τα εν λόγω στοιχεία προκύπτουν από το δίμηνο οικονομικό βαρόμετρο που πραγματοποίησε η Interview, για λογαριασμό του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ) και αφορά το διάστημα Μαΐου – Ιουνίου. Η έρευνα διενεργήθηκε ηλεκτρονικά σε δείγμα 465 επιχειρήσεων – μελών του Επιμελητηρίου.
Στην ερώτηση «η κατασκευή του FlyOver έχει επηρεάσει την επιχείρηση σας (πχ παρουσιάζονται καθυστερήσεις στη μεταφορά εμπορευμάτων);» το 68% των συμμετεχόντων απαντά θετικά, ενώ το 32% αρνητικά.
Για το 85% των συμμετεχόντων στην έρευνα η ολοκλήρωση του μετρό έπρεπε να προηγηθεί της κατασκευής του FlyOver, ενώ αντίθετη γνώμη έχει το 15%.
Το 70% πιστεύει πως η ολοκλήρωση του μετρό, θα μειώσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, ενώ σημαντικό είναι το ποσοστό (30%) πού εκτιμούν πως δεν θα συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση.
Τι λένε οι βιοτέχνες για το ωράριο φορτοεκφορτώσεων
Το ωράριο των φορτοεκφορτώσεων δεν έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις τους, απαντά το 70% των ερωτηθέντων, ενώ το 30% απαντά πως τις έχει επηρεάσει.
Στην ερώτηση «είστε υπέρ ενός συγκεκριμένου ωραρίου για τις φορτοεκφορτώσεις, ή να διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος των προϊόντων της επιχείρησης πχ ευπαθή είδη, ενδύματα – υποδήματα, σούπερ μάρκετ κ.λπ.» το 29% απαντά πως πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο ωράριο, το 21% να διαφοροποιείται ανάλογα με τη δραστηριότητα της επιχείρησης, το 27% να διαφοροποιείται ανάλογα με την περιοχή, ενώ το 23% λέει πως είναι καλύτερο η φορτοεκφόρτωση να είναι σχετικά ελεύθερη, αλλά να μην επιτρέπεται τις πρωινές ώρες, ήτοι 07.30 με 10.00 (για τις επιχειρήσεις που είναι στο κέντρο της πόλης).