Το 2019 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό Θεσσαλονίκης και τον Νοέμβριο του 2020 θα παραδοθεί στους κατοίκους το 75% του έργου, τόνισε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», Γιάννης Μυλόπουλος, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM».
Ειδικότερα, όπως είπε «το 2019 ξεκινάμε δοκιμαστικά δρομολόγια, τον Νοέμβριο του 2020 παραδίδεται το 75% του έργου από τον τερματικό σταθμό Νέα Ελβετία μέχρι το Συντριβάνι.
Δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 παραδίδεται η επέκταση γραμμής Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι την (οδό) 25ης Μαρτίου και από εκεί μέχρι το Συντριβάνι.
Στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 εντάσσονται στο δίκτυο και οι Σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, οπότε, πλέον, η γραμμή συνεχίζει και καταλήγει στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό».
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, εφέτος ξεκινούν και οι πρόδρομες εργασίες στη δυτική Θεσσαλονίκη. Ο κ. Μυλόπουλος τόνισε ότι «ξεκινάμε δύο γραμμές, οι οποίες μελετάμε αυτή τη στιγμή -και είμαστε πολύ κοντά στο να επιτύχουμε- θα ενωθούν σε μια κυκλική γραμμή τελικά, έτσι ώστε να υπάρχει συγκοινωνία και μεταξύ των δήμων της δυτικής Θεσσαλονίκης».
Όπως πρόσθεσε, «ο υπουργός Μεταφορών θα παρουσιάσει την ερχόμενη εβδομάδα, στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας, τη νέα αυτή πρόταση της κυκλικής γραμμής του μετρό, πώς οι δύο γραμμές θα ενωθούν σε μία για τη δυτική Θεσσαλονίκη και θα εξαγγείλει το πότε ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες».
Το 2020, κατά τον κ. Μυλόπουλο, η Θεσσαλονίκη θα έχει 320.000 ανθρώπους που καθημερινά θα κυκλοφορούν με το μετρό και θα αναδιαρθρωθεί τελείως ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.