Τις επεκτάσεις του Μετρό προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη και το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ώστε να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν εκ παραλλήλου, θέτει ως βασικό στόχο η «Αττικό Μετρό», σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Γιάννη Μυλόπουλο.
Μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM» και τη δημοσιογράφο Α. Χατζηγεωργίου ο κ. Μυλόπουλος τόνισε ότι «Πέρα από την επέκταση της Καλαμαριάς, η οποία ήδη κατασκευάζεται, έχουμε την υποχρέωση ως Πολιτεία να μεριμνήσουμε για τις μέχρι σήμερα υποβαθμισμένες περιοχές που δεν θα θέλαμε στο εξής να είναι τέτοιες αλλά να αναβαθμιστούν στις υποδομές και στις προσβάσεις, προκειμένου όλοι οι πολίτες να έχουν ίσα δικαιώματα.
Σταυρούπολη, Πολίχνη, Ηλιούπολη, Εύοσμος, Κορδελιό, Αμπελόκηποι, Μενεμένη είναι περιοχές που μειονεκτούν όσον αφορά στις συνδέσεις τους».
Εκτιμάται ότι οι πρόδρομες εργασίες θα δημοπρατηθούν μέσα στην άνοιξη, έτσι ώστε να ξεκινήσουν το προσεχές φθινόπωρο.
Υπενθυμίζεται ότι στις 16 Απριλίου έχουν κληθεί σε διαβούλευση οι δήμαρχοι της Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι φορείς της πόλης, προκειμένου να συζητήσουν το σχέδιο επέκτασης που παρουσιάστηκε στο Περιφερειακό Συνέδριο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης της Κεντρικής Μακεδονίας και να προχωρήσουν στη χωροθέτηση των σταθμών του μετρό.
Με αφορμή τη συνάντηση αυτή, ο κ. Μυλόπουλος εξήγησε πως θα παρουσιαστεί το παραπάνω σχέδιο και θα συζητηθεί η χωροθέτηση των σταθμών, θα γίνουν επίσης προτάσεις από τους δημάρχους και τους φορείς για τις δικές τους θέσεις και η «Αττικό Μετρό» θα προσπαθήσει «με μία λογική να ικανοποιήσει όλους τους πολίτες και παράλληλα να παραμείνει το έργο ρεαλιστικό.
Δηλαδή, το έργο δεν μπορεί να περάσει από οπουδήποτε, για να μην ξεφύγει οικονομικά ώστε να μπορεί να χρηματοδοτηθεί».
Ο προϋπολογισμός επέκτασης στη Δυτική Θεσσαλονίκη είναι 30 εκατ. που θα δοθούν για τις πρόδρομες εργασίες, «χρήματα τα οποία κερδίσαμε, είναι ένας bonus το οποίο πήρε η Αττικό Μετρό ΑΕ εξαιτίας του γεγονότος ότι το 2017 απορρόφησε το έργο, χρηματικό ποσό ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα» όπως είπε.
Αναφορικά με την επέκταση προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», εξήγησε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της θα είναι εκτός αστικού ιστού, σχεδιάζεται υπέργεια ώστε να μη χρειάζεται υπόγειο έργο που θα ήταν χρονοβόρο και πολύ ακριβό.
«Θα είναι μία γραμμή που δεν έχει υψηλό κόστος και μεγάλο χρόνο κατασκευής και θα βρεθεί και εύκολα χρηματοδότηση» εξήγησε ο κ. Μυλόπουλος, εκφράζοντας τη βούληση τα δύο έργα (δυτική επέκταση και επέκταση προς αεροδρόμιο) «να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν εκ παραλλήλου».