Απορρίπτει, επί του παρόντος, την επέκταση του δικτύου του μετρό της Αθήνας προς Κερατσίνι / Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα το Ελληνικό Μετρό, τονίζοντας ότι από το υφιστάμενο δίκτυο καθίσταται αδύνατο.
Επιμέλεια: Β. Βεγιάζη
Ωστόσο, εάν προκύψει ανάγκη για επέκταση του δικτύου προς τις εξεταζόμενες περιοχές από τη μεγάλη έρευνα που διεξάγει ο ΟΑΣΑ, τότε το Ελληνικό Μετρό δύναται να προχωρήσει στις αναγκαίες μελέτες.
Απαντώντας σε κοινοβουλευτική ερώτηση, ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας σημειώνει τα ακόλουθα:
«Οποιαδήποτε επέκταση του μετρό προς τους δήμους Κερατσινίου / Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας δεν είναι τεχνικά εφικτή, από το υφιστάμενο δίκτυο των γραμμών του μετρό και για το λόγο αυτό, η εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών από το μετρό, θα απαιτούσε τη δημιουργία μιας νέας γραμμής που θα διασχίζει και ευρύτερες περιοχές του Λεκανοπεδίου.
Όμως μια γραμμή μετρό, όπως η προαναφερθείσα, δεν έχει σχεδιασθεί μέχρι σήμερα και θα απαιτηθεί πρωταρχικά η τεκμηρίωσή της στο πλαίσιο μιας στρατηγικής συγκοινωνιακής μελέτης, η οποία έχει ήδη ανατεθεί από τον ΟΑΣΑ και εκπονείται.
Κατά το παρελθόν υπήρχε σχεδιασμός από την Ελληνικό Μετρό για την επέκταση του τραμ Πειραιά προς Κερατσίνι, Πέραμα και Σαλαμίνα, σύμφωνα με τα πορίσματα της Πρώτης Συγκοινωνιακής Μελέτης Ανάπτυξης του Μετρό της Αθήνας (έτος 2000).
Όμως ο σχεδιασμός αυτός, δεν προχώρησε περαιτέρω προς ωρίμανση, καθώς υπήρχαν αντιδράσεις από τοπικούς δήμους και αναμένονται τα πορίσματα μιας επίκαιρης συγκοινωνιακής μελέτης, όπως αυτή από τον ΟΑΣΑ, για την οριστικοποίηση του σχεδιασμού των δημόσιων μεταφορικών συστημάτων της περιοχής.
Ανάλογα με τα πορίσματα της μελέτης αυτής, η Ελληνικό Μετρό θα προχωρήσει στη συνέχεια στις αναγκαίες μελέτες και έρευνες για την υλοποίηση των έργων».
Το Πέραμα έχει το 4ο μεγαλύτερο Εμπορικό Λιμένα της Ευρώπης και το 2ο σε μετακινήσεις πορθμείο επίσης της Ευρώπης και δεν έχει ούτε 1 σταθμό μετρό. Επίσης όλη η περιοχή Πέραμα Κερατσίνι Δραπετσώνα έχει μόνιμο πληθυσμό πάνω από 110.000 κόσμο. Ξανασκεφτείτε την πραγματικότητα που ισχύει, εσείς που σχεδιάζετε
Η.ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ. ΧΩΡΆΕΙ ΣΤΑΘΜΌ ΜΕΤΡΌ ΚΑΙ ΠΆΡΚΙΝΓΚ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΆ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΆ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΠΆΕΙ… ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΊ ΤΑ ΝΗΣΙΆ ΚΑΙ ΤΟ ΠΈΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΣΊΝΙ
Πάρα πολύ σωστά! Είναι πάρα πολύς ο κόσμος, η επιβατική κίνηση στα λεωφορεία 843,842,841 από τότε που η γραμμή 3 έφτασε στον Πειραιά αυξήθηκε πάρα πολύ η συχνότητα δε των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών αυτών παρέμεινε η ίδια!!! Ο κόσμος όντως ταλαιπωρείται πολύ και έχει προστεθεί το γεγονος ότι λόγω της τεράστιας αύξησης της κίνησης των οχημάτων ειδικά των βαρέων στην περιοχή του κόμβου του Ικονίου ο χρόνος μετακίνησης από και προς το Πέραμα ολοένα και αυξάνει!!!
Θα ήθελα πάρα πολύ,οι υπεύθυνοι να ξανά μελετήσουν το θέμα του ΜΕΤΡΟ στο ΠΕΡΑΜΑ,ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ,κ,’ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ γιατί υπάρχει πολύς κόσμος που ταλαιπωρειτε με τη συγκοινωνία.Και.να.μην λένε οι ιθύνοντες πως δεν υφίστατε σχέδιο γιαυτες τις περιοχές.