Σε ενημερωτική καμπάνια για την ορθή χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών και την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής προχώρησε ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) με πρωταγωνιστές πέντε γνωστές προσωπικότητες του αθλητισμού.
Στο σποτ του Οργανισμού πρωταγωνιστούν πέντε αθλητές, το άθλημά τους και ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ.
Πρόκειται για πέντε ιδιαίτερα αγαπητά πρόσωπα με περγαμηνές, μετάλλια και διακρίσεις, τα οποία ενώθηκαν για να στείλουν θετικό μήνυμα, υπό τον κεντρικό τίτλο «Στη ζωή σου γίνε Champ».
Πρόκειται για τους:
– Ιωάννη Μελισσανίδη, Χρυσό Ολυμπιονίκη της Ενόργανης Γυμναστικής
– Αντελίνο Αντρέ Βιεϊρίνια, Αρχηγό της Ομάδας Ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ
– Όμηρο Νετζήπογλου, Καλαθοσφαιριστή της Ομάδας Μπάσκετ του Άρη
– Αντρέι Κράβαρικ, Προπονητή της Ομάδας Βόλεϊ του Ηρακλή
– Μιχάλη Παππά, Δρομέα 400 μέτρων του ΑΣΣ «Αλέξανδρος Μακεδονίας».
«Ευχαριστώ θερμά τους πέντε αθλητές, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα του ΟΑΣΘ και συμμετείχαν αφιλοκερδώς, στηρίζοντας εμπράκτως τον Οργανισμό», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, προσθέτοντας ότι η συμμετοχή αθλητών από διαφορετικά αθλητικά σωματεία, στέλνει μήνυμα ενότητας, μήνυμα κατά της βίας.
«Ο ΟΑΣΘ ενώνει», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σκόδρας.
Βασικό πυλώνα της πόλης, χαρακτήρισε τον ΟΑΣΘ στη διαδικτυακή παρέμβασή του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο οποίος τόνισε ότι στο παρελθόν ο Οργανισμός αφέθηκε στην τύχη του, ενώ από το 2019 έχει ανοδική πορεία.
Ο κ. Ζέρβας, αναφερόμενος στην κίνηση του Δήμου, που αγόρασε τα λεωφορεία από τη Λειψία και τα παραχώρησε στον ΟΑΣΘ, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση της σημερινής, βελτιωμένης εικόνας του Οργανισμού, έκανε λόγο για ισχυρό συμβολισμό. Η καλή, προσιτή συγκοινωνία είναι όρος κοινωνικής συνοχής, τόνισε και συμπλήρωσε ότι ο Δήμος εκσυγχρόνισε ήδη 100 από τις 315 στάσεις και συνεχίζει, ενώ ζήτησε και υπεύθυνη συμπεριφορά από τους πολίτες.
Ο διευθυντής Διασφάλισης Εσόδων του ΟΑΣΘ, Χρήστος Χατζηγεωργίου, μίλησε συνολικά για τα μέτρα του Οργανισμού, για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής και την αύξηση των εσόδων, στο πλαίσιο των οποίων εντάσσεται και το σποτ.