Να εναρμονισθούν τα τέλη κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων με εκείνα των ΚΤΕΛ, σε μόνιμη βάση, ζητά ξανά η FedHATTA.
Η Ομοσπονδία, σε επιστολές της προς τα αρμόδια υπουργεία, επαναφέρει το αίτημα του κλάδου, το οποίο θέτει στο επίκεντρο την εφαρμογή ενιαίων τελών κυκλοφορίας για τουριστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ, στα επίπεδα των ΚΤΕΛ που είναι σημαντικά χαμηλότερα (περίπου κατά 50%) από εκείνα των τουριστικών λεωφορείων.
Όπως αναφέρει η FedHATTA, από υπουργούς της προηγούμενης θητείας της ίδιας Κυβέρνησης, η Ομοσπονδία είχε λάβει διαβεβαιώσεις ότι «η εξίσωση των τελών κυκλοφορίας των δύο επαγγελματικών ομάδων -ένα μέτρο που ελήφθη κατά το χρονικό διάστημα της πανδημίας του Covid-19- θα παγιωνόταν στη συνέχεια, καθώς πρόκειται για δύο κατηγορίες οχημάτων που ασκούν ανάλογο έργο και δεν υπάρχει αντικειμενική αιτιολογία γι’ αυτή την (υπερβολική, συν τοις άλλοις) διαφοροποίηση.
Ωστόσο, εκκρεμούν οι επίσημες αποφάσεις, με συνέπεια να δημιουργείται μεγάλη δυσαρέσκεια στους επαγγελματίες του κλάδου.
Σημειώνεται ότι τα ΚΤΕΛ έχουν, αντικειμενικά, μεγαλύτερα εισοδήματα από τα τουριστικά λεωφορεία, δεδομένου ότι έχουν τη δυνατότητα να λειτουργούν 12 μήνες το χρόνο, ενώ τα τουριστικά λεωφορεία απασχολούνται κατά κύριο λόγο για τις ανάγκες του τουρισμού που στη χώρα μας διαρκεί, επί του παρόντος, από 6 έως 8 μήνες, ανάλογα με την περιοχή».
Ο πρόεδρος της FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Η FedHATTA αδυνατεί να αντιληφθεί το σκεπτικό αυτής της διακριτής μεταχείρισης των δύο επαγγελματικών ομάδων, και ζητεί την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπουργείων για την αποκατάσταση της αδικίας που υφίσταται μεγάλο κομμάτι ενός από τους πιο νευραλγικούς κλάδους της Ελληνικής οικονομίας».