Τέλος του 2020 θα τεθεί σε λειτουργία το σύνολο της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ το καλοκαίρι του 2019 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια, σύμφωνα με τον πρόεδρο της «Αττικό Μετρό», Γιάννη Μυλόπουλο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, ο οποίος μίλησε στην ΕΡΤ3, η βασική γραμμή σήμερα έχει ένα ποσοστό ολοκλήρωσης της τάξης του 67%, ενώ οι συνολικά 18 σταθμοί (13 στη βασική γραμμή και 5 στη γραμμή της Καλαμαριάς) κατασκευαστικά έχουν ολοκληρωθεί κατά 95%.
«Είμαστε πια σε μία φάση όπου μπορούμε πια να επανασχεδιάσουμε το έργο όχι πια τόσο συντηρητικά», είπε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τριπλασιάστηκαν οι επενδύσεις σε έργα μετρό από το 2016 έως σήμερα με τις επενδύσεις στο μετρό της Θεσσαλονίκης να ανέρχονται σε 242 εκατ. ευρώ.
Ακόμη τόνισε ότι η γραμμή της Αγίας Σοφίας θα είναι «με σιγουριά» έτοιμη εντός του 2021, όπως και η γραμμή της Καλαμαριάς.
«Τέλος του 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό, θα έχει έναν νέο συγκοινωνιακό χάρτη. Οι συγκοινωνίες θα επανασχεδιαστούν, με βασικό κορμό το μετρό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε ό,τι αφορά την επέκταση του μέσου προς τα δυτικά, ο κ. Μυλόπουλος διευκρίνισε ότι θα είναι μία κυκλική γραμμή και θα δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον από τα δυτικά να συνδεθεί με το κέντρο και την ανατολική Θεσσαλονίκη.
Τέλος, οι πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό στα δυτικά θα δημοπρατηθούν εντός του έτους, σύμφωνα με τον πρόεδρο της «Αττικό Μετρό».