Στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην Αθήνα, το 2019, στοχεύει η Beat, η οποία ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει την παρουσία της στην Λατινική Αμερική (αναλυτικές πληροφορίες για τις νέες θέσεις εργασίας, θα βρείτε εδώ).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, «η Αθήνα αναδεικνύεται σε κέντρο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του Beat. Στόχος της εταιρείας είναι να εξάγει πλέον την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που αναπτύσσει στην Ελλάδα σε ολοένα και περισσότερες μεγαλουπόλεις στη Λατινική Αμερική».
Μιλώντας στο Bloomberg, ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Beat, ανέφερε ότι η εταιρεία ανοίγει γραφεία στην Πόλη του Μεξικού, στοχεύοντας να εγγράψει, στο δίκτυό της, χιλιάδες οδηγούς ως την μέρα έναρξης της λειτουργίας της εφαρμογής στην τοπική αγορά.
Η Πόλη του Μεξικού καθίσταται η 4η πόλη της Λατινικής Αμερικής, στην οποία θα δραστηριοποιείται η Beat το 2019.
«Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε να επεκταθούμε στην Πόλη του Μεξικού. Πειραματιστήκαμε για μικρό χρονικό διάστημα εκεί πριν από πέντε χρόνια και γρήγορα ανακαλύψαμε πόσο δύσκολη είναι η συγκεκριμένη αγορά. Δεν είχαμε τότε τους πόρους για να πετύχουμε», δήλωσε ο κ. Δρανδάκης.
«Τώρα πιστεύουμε ότι το Beat έχει ό,τι χρειάζεται για να κερδίσει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της αγοράς της Πόλης του Μεξικού. Έχουμε ήδη ανταγωνιστεί μεγαλύτερους παίκτες σε άλλες αγορές και το ίδιο σκοπεύουμε να κάνουμε και τώρα», συμπλήρωσε.
Με πληθυσμό 21,3 εκατομμύρια, η ευρύτερη Πόλη του Μεξικού είναι η μεγαλύτερη μητροπολιτική περιοχή του δυτικού ημισφαιρίου και η μεγαλύτερη ισπανόφωνη πόλη στον κόσμο.
Το Beat, αυτήν την περίοδο, επανδρώνει την τοπική του ομάδα στην Πόλη του Μεξικού, η οποία θα απαρτίζεται αρχικά από 50 περίπου εργαζομένους, σχεδιάζοντας στρατηγικές και καμπάνιες για την προσέλκυση οδηγών κι επιβατών.