Το μετρό Θεσσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες, δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης στον σταθμό “Νέα Ελβετία”, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα έργο πνοής για τους Θεσσαλονικείς, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους.
Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία ότι το έργο αυτό, που αποτελεί επίσης ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα, αλλά και τη χώρα θα ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα που έχουν καθοριστεί, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ.
“Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σήμερα ένα έργο που έχει γίνει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη. Εδώ και πέντε χρόνια σταματημένο, με μια πόλη να ταλαιπωρείται, χωρίς να υπάρχει κάποια προοπτική.
Ένα έργο που ξεκίνησε το ’06 και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και αρκετό καιρό. Κι όμως,το έργο αυτό ξεκόλλησε, δεν χρειάστηκε να βάλουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα.
Χρειάστηκε όμως να κάνουμε σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους, που ωφέλησαν το ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ”, σχολίασε.
“Βρέθηκε λύση για τα αρχαία της Εγνατίας, λύση που θα δώσει προστιθέμενη αξία στο ίδιο έργο, καθώς θα έχουμε έναν σταθμό που θα είναι ένας επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος, αλλά και ένας εξαιρετικά σύγχρονος σταθμός μετρό.
Από τον Μάρτιο που μας πέρασε, 28 Μαρτίου που ξεκίνησαν τα έργα, έχουν φτιαχτεί περίπου 750 μέτρα. Απομένουν περίπου 1.100-1.200 μέτρα σήραγγας, που μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν διανοιχτεί.
Το οποίο σημαίνει ότι ένα έργο πνοής για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους, έχει ξαναμπεί σε ράγες κι αυτό είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και τη χώρα, που το έχουμε πολύ ανάγκη μετά από πέντε χρόνια καταστροφικής κρίσης. Θέλω να πω ότι, μετά απ’ αυτή την επίσκεψη, που είχα την ευκαιρία να δω ιδίοις όμασι τις εργασίες και να αισθανθώ κι εγώ λίγο ως μηχανικός -που το είχα ξεχάσει- φεύγω εξαιρετικά αισιόδοξος”, υπογράμμισε.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, σε πρόσφατες δηλώσεις του, ανέφερε ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθεί το 2020 και μέσα στο φθινόπωρο, θα αρχίσουν να εκτελούνται τα πρώτα έργα στον σταθμό Βενιζέλου, όπου προβλέπεται η συνύπαρξη της λειτουργίας του μέσου σταθερής τροχιάς, με τις σημαντικές αρχαιότητες που αποκαλύφθηκαν στη διάρκεια των εργασιών.