Στη δημοπράτηση της γραμμής 4 του μετρό και ειδικότερα του πρώτου τμήματος Άλσος Βεΐκου – Γουδή, ύψους 1,4 δις, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Θεόδωρος Παπαδόπουλος, στο 1ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, που διεξάγεται σήμερα στο αμφιθέατρο του υπουργείου.
Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, το τμήμα αυτό με τους 14 σταθμούς θα εξυπηρετεί 311.000 επιβάτες ημερησίως, επιφέροντας 40.000 λιγότερες ημερήσιες μετακινήσεις με ΙΧ, με αποτέλεσμα την ημερήσια μείωση κατά 250 τόνους του CO2 που εκλύεται στην ατμόσφαιρά της πόλης.
Η ολοκλήρωση της δημοπράτησης του έργου και η συμβασιοποίηση του εκτιμάται το 2018, ενώ η περίοδος κατασκευής έως το 2026.
Συνολικά, η γραμμή 4 του μετρό έχει προϋπολογισμό 3,5 δισ. και θα υλοποιηθεί σε 5 φάσεις. Έχει μήκος 33,5 χλμ. και 30 νέους σταθμούς
Θα διαθέτει 5 σταθμούς μετεπιβίβασης προς τις γραμμές 1, 2 και 3, ενώ εκτιμάται ότι θα μετακινούνται 508.000 επιπλέον επιβάτες / ημέρα, επιφέροντας μείωση μετακινήσεων με ΙΧ ημερησίως κατά 75.000.
Η παρουσίαση του κ. Παπαδόπουλου στο επισυναπτόμενο αρχείο: GRAMMH4