Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι πραγματικότητα σε πολλές πόλεις των ΗΠΑ και της Ευρώπης και «ελπίζουμε σύντομα και σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ανέφερε ο Κωνσταντίνος Παπαδάκης, αντιπρόεδρος του ομίλου εταιρειών PAPADAKIS, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022, που διοργανώθηκε από τις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr,
Ο κ. Παπαδάκης τόνισε την ανάγκη να υπάρξει επαρκής σχεδιασμός για την εισαγωγή των ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ελλάδα, όπως ο χώρος και ο χρόνος φόρτισης.
«Δεν υπάρχει μόνο η ανάγκη για απόκτηση ηλεκτρικών λεωφορείων, αλλά και κατασκευής σταθμών φόρτισης», σημείωσε ο κ. Παπαδάκης, τονίζοντας ότι «το μεγάλο ερώτημα είναι πού θα βρίσκονται αυτοί οι σταθμοί, θα είναι σε τερματικούς σταθμούς ή σε μεγάλα cluster. Αυτό θα καθορίσει τον τύπο των οχημάτων και τον χρόνο επαναφόρτισης.
Και καθώς αυτός ο χρόνος μπορεί να φτάνει και τα 30 λεπτά πρέπει να υπάρχει σχεδιασμός για να αποφεύγεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση», ανέφερε.
*Για την ευκολότερη περιήγησή σας και την εύρεση ομιλητών, πατήστε παρακολούθηση στο Youtube
«Χρειάζεται συνεργασία για την καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα», συμπλήρωσε ο κ. Παπαδάκης, τονίζοντας ότι «πρέπει να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις» και υπογραμμίζοντας ότι στο Λονδίνο και το Βερολίνο, το σύνολο των λεωφορείων θα είναι ηλεκτρικό έως το 2030.
Αναφερόμενος στη συμφωνία χρονομίσθωσης λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με την οποία ο όμιλος εταιρειών PAPADAKIS παρείχε 610 λεωφορεία στις δύο πόλεις, ο κ. Παπαδάκης τόνισε ότι «το Δημόσιο μπόρεσε να αυξήσει και να εκσυγχρονίσει άμεσα το στόλο των λεωφορείων, εν μέσω πανδημίας, χωρίς να δεσμεύσει κεφάλαια. Μόνο επιτυχημένη μπορεί χαρακτηριστεί η συνεργασία».
Όπως υπογράμμισε, ο όμιλος PAPADAKIS αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή λεωφορείων στη χώρα, με μερίδιο αγοράς άνω του 55% σε καινούργια και μεταχειρισμένα λεωφορεία.
Επίσης, αποτελεί κάθετη μονάδα κατασκευής, πώλησης και συντήρησης λεωφορείων και είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης των Mercedes-Benz/Daimler και MAN.