Η Hop, η οποία εισήλθε στην αγορά μετακινήσεων της Θεσσαλονίκης, με τα ηλεκτρικά πατίνια της, θα ξεκινήσει σύντομα τις υπηρεσίες της προς διευκόλυνση των αστικών μετακινήσεων σε Αθήνα και Πάτρα.
Υπενθυμίζεται ότι, η πλατφόρμα διαμοιραζόμενης μετακίνησης ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2019 και εξυπηρετεί περισσότερους από 1,5 εκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε πάνω από 20 πόλεις.
Στην Ελλάδα, η Hop άρχισε να λειτουργεί τον Μάρτιο. Αρχικά, εισήλθε στην αγορά της Θεσσαλονίκης με τα ηλεκτρικά πατίνια της, ενώ σύντομα θα παρέχει τις υπηρεσίες της προς διευκόλυνση των αστικών μετακινήσεων στην Αθήνα και την Πάτρα.
Στο πλαίσιο αυτό ο Γεώργιος Καρράς, διευθύνων σύμβουλος της Hop Greece Technology, δήλωσε: «Στον τέταρτο χρόνο λειτουργίας μας, προσπαθούμε να γίνουμε η πιο ισχυρή και βιώσιμη εταιρεία micro-mobility στην Ευρώπη, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές μας σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις».
Νέος προορισμός, Ελλάδα
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η χώρα μας καθίσταται ο νέος προορισμός της Hop, η οποία έχει επεκταθεί σε 3 διαφορετικές χώρες και περισσότερες από 20 πόλεις μέσα σε 4 χρόνια.
Οι λύσεις της στοχεύουν στη διατήρηση της καινοτομίας και στη μείωση των εκπομπών ρύπων που προκαλούν οι μεταφορές στο περιβάλλον.
Προσφέροντας κοινόχρηστα ηλεκτρικά πατίνια υψηλών προδιαγραφών για να συμβάλει ώστε οι πόλεις που είναι προσανατολισμένες στο αυτοκίνητο να γίνουν και πάλι προσανατολισμένες στον άνθρωπο, η εταιρεία, ως η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη πλατφόρμα micromobility στην Ευρώπη, παρείχε στους χρήστες στη Θεσσαλονίκη κοινόχρηστα ηλεκτρικά οχήματα που ξεχωρίζουν με την υψηλή τεχνολογία τους καθώς και την υψηλή οδηγική ασφάλεια και απόδοση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Οικονομικής Επιτροπής των Ηνωμένων Εθνών για την Ευρώπη για τον Μάρτιο του 2022, στην Ελλάδα πωλήθηκαν 50.000 ιδιωτικά σκούτερ.
Η έκθεση σημειώνει επίσης ότι δεν υπάρχει κανένας σημαντικός πάροχος κοινόχρηστης κινητικότητας στη χώρα.
«Οι λύσεις micro-mobility αποτελούν ανάγκη για όλες τις πόλεις»
Τα στοιχεία του TomTom Traffic Index δείχνουν ότι η Αθήνα κατέχει την 25η θέση στην παγκόσμια κατάταξη κυκλοφοριακής συμφόρησης, ενώ στη Θεσσαλονίκη, ο χρόνος που δαπανάται ανά 10 χλμ. είναι 20 λεπτά, ο οποίος έχει αυξηθεί επιπλέον 20 δευτερόλεπτα το 2021.
Ο κ. Καρράς υπογράμμισε ότι το micro-mobility αποτελεί ανάγκη για όλες τις πόλεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Αναφέροντας ότι παρέχουν 24 ώρες το 24ωρο αδιάλειπτες υπηρεσίες με βάση το όραμα τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος και μια πολιτική προσανατολισμένη στη λύση, ο κ. Καρράς επισήμανε ότι πολλές χώρες δεν έχουν ακόμη εξοικειωθεί με το micro-mobility ή έχουν περιορισμένη πρόσβαση και είπε: «Ωστόσο, πάνω από το 60% των μετακινήσεων με οχήματα στην πόλη πραγματοποιούνται για αποστάσεις 5 χλμ. ή λιγότερο. Αυτό αποκαλύπτει ότι οι μικρές, ελαφριές, κοινές και ασφαλείς λύσεις micro-mobility είναι απαραίτητες».