Οι ιδιοκτήτες ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) χαρακτηρίζουν «παροχολογία» τις χθεσινές εξαγγελίες της ΝΔ για την επιδότηση 3.500 ευρώ στην αγορά ηλεκτρικών ταξί.
Όπως γνωστοποίησε η ΝΔ, στο σχέδιό της προβλέπεται η άμεση εγκατάσταση δικτύου ταχυφορτιστών στα οργανωμένα σημεία επιβίβασης πολιτών, ενώ οι οδηγοί ηλεκτροκίνητων ταξί θα έχουν προτεραιότητα στις σειρές αναμονής στις πιάτσες τους (αεροδρόμια, λιμάνια κλπ).
Η ΠΟΕΙΑΤΑ, σε ανακοίνωσή της, σχολιάζει ότι «καλή η παροχολογία, αλλά εκκρεμούν πολλές απαντήσεις από την Πειραιώς για πολύ σημαντικότερα πράγματα που αφορούν τον κλάδο».
Η ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ
Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά… Λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο, ο αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης ντύθηκε Άγιος Βασίλης και μοιράζει δώρα. Στους ταξιτζήδες υποσχέθηκε επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και μια σειρά από προνόμια στις πιάτσες αναμονής επιβατών! Δηλαδή θα αλλάξετε ή θα καταργήσετε τον Κανονισμό Λειτουργίας;
Καλή η παροχολογία, αλλά εκκρεμούν πολλές απαντήσεις από την Πειραιώς για πολύ σημαντικότερα πράγματα που αφορούν τον κλάδο μας. Ειδικότερα :
Α. Θα σεβαστεί η Νέα Δημοκρατία το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο για τις επιβατικές μεταφορές ή θα το αλλάξει;
Β. θα σεβαστεί η Νέα Δημοκρατία τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τις διαμεσολαβητικές εφαρμογές; Θα σεβαστεί το Ευρωπαϊκό Δίκαιο και τις οδηγίες
που έχουν εκδοθεί;
Γ. θα σεβαστεί το Ν. 4446/16 που απαγορεύει την είσπραξη για λογαριασμό τρίτων;
Δ. θα ζητήσει κανείς συγνώμη για την στήριξη και προώθηση της Uber στην Αθήνα, αν και γνωρίζατε ότι οι δραστηριότητές της ήταν έξω από τα όρια του νόμου;
Ε. θα συνεχίσει η Νέα Δημοκρατία να στηρίζει το ‘’επιχειρείν’’ που στοχεύει στην εξαγωγή χρήματος εκτός ελληνικών συνόρων.
Στ. θα καταργήσει η Νέα Δημοκρατία το άρθρο 23 του Συντάγματος που αναφέρετε στην συνδικαλιστική ελευθερία;
Γι αυτά τα ερωτήματα ο κλάδος των ταξί θα πάρει τις απαντήσεις σας έστω κι αν χρειαστεί να έρθει μαζικά στο επόμενο συνέδριο του κόμματος.
Εδώ και τρία χρόνια περιμένουμε από την αξιωματική αντιπολίτευση ένα ξεκάθαρο πρόγραμμα για το ταξί. Αντ αυτού , ακούσαμε διαγγέλματα υπέρ της Beat, μάθαμε ξεναγήσεις στελεχών της Uber στα γραφεία του κόμματος και διαβάσαμε πάμπολλες δημοσιεύσεις (από τα ΜΜΕ που σας στηρίζουν) δυσφήμισης και απαξίωσης ενός ολόκληρου κλάδου .
Καλό το τυράκι… αλλά με τη φάκα τι γίνεται;