“Ο ΟΑΣΘ γίνεται 65 ετών και τα έχει…500”, είναι η καμπάνια ενημέρωσης που “τρέχει” για πρώτη φορά στην ιστορία του ο ΟΑΣΘ, με στόχο την ενημέρωση του επιβατικού κοινού για την αύξηση του στόλου του, από 235 λεωφορεία το 2019 σε περισσότερα από 500 σήμερα, αλλά και να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών και να τους ενημερώσει για την αλλαγή σελίδας που επιχειρεί, οδεύοντας πλέον ολοταχώς στη νέα εποχή του.
Αυτό τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας, στη διάρκεια χθεσινής εκδήλωσης, σημειώνοντας ότι στο στόλο του ΟΑΣΘ την τελευταία διετία έχουν ενταχθεί 260 λεωφορεία με Leasing, 50 λεωφορεία από τη δωρεά του δήμου Θεσσαλονίκης και 120 λεωφορεία του ΚΤΕΛ, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
Υπογραμμίζοντας ότι στη διάρκεια της 85ης ΔΕΘ θα μοιραστούν από το περίπτερο του ΟΑΣΘ, εκατοντάδες φυλλάδια ενημέρωσης στο επιβατικό κοινό, ο κ. Σκόδρας σημείωσε ότι σύνθημα της καμπάνιας του οργανισμού είναι «παλεύουμε και θα παλεύουμε».
Τόνισε, “σκοπός μας είναι οι πολίτες να επιστρέψουν στην αστική συγκοινωνία και να μετακινούνται με ασφάλεια, παρά την πανδημία της covid-19, και κάτω από τους πιο αυστηρούς κανόνες υγιεινής”.
Αναγνωρίζοντας πάντως την απογοήτευση και την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης και τα προβλήματα στις μετακινήσεις του τα προηγούμενα χρόνια, ο κ. Σκόδρας ανέφερε πως αντιλαμβάνεται γιατί ο κόσμος “δεν ανεβαίνει στα λεωφορεία” και στο πλαίσιο αυτό διαβεβαίωσε: “Είμαστε αποφασισμένοι να κερδίσουμε με πράξεις και έργα, το στοίχημα αντιστροφής του κλίματος που είχε διαμορφωθεί”.
Πάντως, όπως παραδέχθηκε, σήμερα οι πληρότητες στα αστικά λεωφορεία δεν ξεπερνούν το 25%, με αποτέλεσμα τα έσοδα του οργανισμού να κυμαίνονται κάτω του 1 εκατ. ευρώ ανά μήνα, όταν το 2019 “έναν κακό μήνα, αυτά διαμορφώνονταν σε 3 εκατ. ευρώ”.
Σημείωσε ότι ο ΟΑΣΘ έχει εντείνει τους ελέγχους εντός των αστικών λεωφορείων με στόχο να παταχθεί το φαινόμενο “μετακινούμαι τζάμπα” και γνωστοποίησε ότι στο προσεχές διάστημα “οι πολίτες θα γίνουν μάρτυρες μιας πολύ ευχάριστης έκπληξης σε ό,τι αφορά την τηλεματική”.
Επιδίωξη του ΟΑΣΘ είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και αναγνωρίζοντας ότι το 50% των “πελατών του” που είναι από τη Δυτική Θεσσαλονίκη δεν τύγχανε της προσοχής που έπρεπε τα προηγούμενα χρόνια, ο κ. Σκόδρας προανήγγειλε διαγωνισμό, μέχρι το τέλος του 2021, από τον οποίο θα “απαντηθεί” και το κατά πόσο το δίκτυο του οργανισμού εξυπηρετεί τους πολίτες.
“Οπου χρειαστεί θα γίνουν προσαρμογές”, σημείωσε ο ίδιος και στο πλαίσιο αυτό, ανέφερε ενδεικτικά ότι “η γραμμή 52 για Σίνδο στενάζει και στόχος μας είναι να την ενισχύσουμε, αφού οι ανάγκες είναι αυξημένες”.
Ο ίδιος σημείωσε ότι ο ΟΑΣΘ έχει ήδη καταθέσει 232 πινακίδες λεωφορείων και μέχρι το τέλος του μήνα θα κατατεθούν άλλες 200, ενώ τόνισε ότι ο Οργανισμός βρίσκεται εν αναμονή της έγκρισης πολυετίας, προκειμένου να “τρέξει” διαγωνισμός για τη συντήρηση των 49 λεωφορείων που έφερε από την Λειψία ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Γνωστοποίησε επίσης, ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αναμένεται να “τρέξει” και άλλος διαγωνισμός για τη συντήρηση 150 με 200 λεωφορείων του ΟΑΣΘ.
Ερωτηθείς για τα επίπεδα εμβολιασμού κατά της covid-19 στον οργανισμό, ο κ. Σκόδρας σημείωσε ότι σε σύνολο 2.200 εργαζομένων, το ποσοστό των ανεμβολίαστων διαμορφώνεται στο 40%.