Στον περιορισμό των προσλήψεων προσωπικού και στην περιστολή δαπανών στο κομμάτι του marketing και των εργασιακών κινήτρων προχωρά η Uber Technologies.
Όπως τονίζεται σε επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου της Uber, Dara Khosrowshahi, που εξασφάλισε το Reuters, η αλλαγή στρατηγικής κρίνεται επιβεβλημένη ως απάντηση στις «δομικές αλλαγές» που συντελούνται στο επενδυτικό κλίμα.
«Οι λιγότερο αποτελεσματικές δαπάνες στο marketing θα αποσυρθούν. Θα αντιμετωπίζουμε τις προσλήψεις ως προνόμιο και θα σκεφτόμαστε πότε και πού θα προσθέτουμε εργαζόμενους», ανέφερε στην επιστολή του ο Khosrowshahi.
Υπενθυμίζεται ότι, την περασμένη εβδομάδα, η Uber δήλωσε ότι η βάση οδηγών της βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο μετά την πανδημία του κορωνοϊού, με την εταιρεία να εκτιμά ότι αυτό θα συνεχιστεί χωρίς σημαντικές επενδύσεις στο κομμάτι των κινήτρων, σε αντίθεση με την ανταγωνίστριά της Lyft που έχει δηλώσει ότι χρειάζεται ισχυρότερα κίνητρα για να προσελκύσει νέους εργαζόμενους.
Βάσω Βεγ.