Στο πλαίσιο του εποπτικού και συντονιστικού ρόλου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), πραγματοποιήθηκε επιτόπιος έλεγχος σε τερματικό χώρο της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, όπου ήδη παραλήφθηκαν και αναμένουν το πράσινο φως να κυκλοφορήσουν 40 οχήματα, τα οποία θα αναλάβουν την εκτέλεση των 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, διαπιστώθηκε η τεχνική επάρκειά τους και ήδη συντονίζεται η ενσωμάτωση των εκδοτικών και επικυρωτικών μηχανημάτων και των συστημάτων τηλεματικής στα οχήματα.
Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι όλα τα οχήματα των ΚΤΕΛ είναι σύγχρονα, 90-95 θέσεων, είναι χαμηλά και διαθέτουν σύστημα εύχρηστης ράμπας ώστε να είναι άμεσα και απόλυτα προσβάσιμα από ΑμεΑ, εμποδιζόμενα άτομα, ηλικιωμένους, εγκύους κ.ά.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, «ο ΟΑΣΘ εμφανίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, σοβαρά προβλήματα ανεπανόρθωτων βλαβών και συντήρησης, αλλά και υλοποίησης των προγραμμάτων του, σταθερή πτώση παραγόμενου έργου κατά τουλάχιστον 42%, κάμψη επιβατικής κίνησης κατά 55% τα τελευταία 7 χρόνια και μείωση του λειτουργικού του στόλου σε ημερήσια κίνηση από 500 σε σχεδόν 240 οχήματα κατά το τελευταίο διάστημα..».
Τα ΚΤΕΛ ήδη εξυπηρετούν με πολύ ικανοποιητικό τρόπο άλλες 6 γραμμές του ΟΑΣΘ από τον Μάιο 2019.
Η σύμβαση πλέον βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ το υπό παραχώρηση έργο των 25 περιαστικών κυρίως γραμμών του ΟΑΣΘ καθορίστηκε από τον ΟΣΕΘ ως προς τα δρομολόγια κ.λπ. και κοστολογήθηκε στα 18 εκατ. ευρώ το χρόνο (χωρίς τον ΦΠΑ) τα οποία ήδη εξασφαλίστηκαν.
Το έργο θα πιστοποιείται από Ανεξάρτητο Ελεγκτή και οι πληρωμές θα καταβάλλονται μηνιαία μετά από έλεγχο του ΟΣΕΘ.