Τον απολογισμό των δράσεών της έκανε η νέα διοίκηση του ΣΑΤΑ, περιγράφοντας τα 5 σημαντικά, όπως αναφέρει, κέρδη για τον κλάδο.
Σύμφωνα με τον ΣΑΤΑ, στους πρόσφατους νόμους που ψηφίστηκαν, αποτυπώνονται τα εξής σημαντικά επιτεύγματα για τον κλάδο:
-Με το Κώδικα Ποινικής Δικονομίας «τελειώνει» η ταλαιπωρία για τις χρονοβόρες δεσμεύσεις των Ε.Δ.Χ. ταξί.
Με μια απλή αίτηση στον Εισαγγελέα ή στον ανακριτή το ταξί είναι ελεύθερο προς εκμετάλλευση και κυκλοφορία, εντός λίγων ημερών.
-Το ιδανικό μερίδιο. Σε περίπτωση απώλειας ή ανάκλησης της άδειας το 50% πηγαίνει στον συνιδιοκτήτη του άλλου 50%.
-Ο ιδιοκτήτης απαλλάσσεται από το πρόστιμο των 2.000 ευρώ, στην περίπτωση που ο οδηγός έχει πλαστή ειδική άδεια. Εξασφαλίστηκε η ειδική άδεια, με επανέλεγχο και αντικατάσταση σε μορφή διπλώματος.
-Δόθηκε παράταση στα Ε.Δ.Χ. που έχουν ημερομηνία λήξης από 01/01/2020. Παρατείνεται το όριο ηλικίας έως τέλος του 2022.
-Άνοιξε ο «δρόμος», που σύντομα θα γίνει «λεωφόρος», για την αντικατάσταση των 5θέσιων Ε.Δ.Χ. με 7θέσια ή 9θέσια.
«Ένας στόχος χρόνων, γίνεται πράξη. Η αρχή γίνεται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και σταδιακά θα επεκταθεί σε όλη την χώρα, όπως δεσμεύτηκε δημοσίως το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών», αναφέρει το ΣΑΤΑ.