🚧Το metaforespress.gr φιλοξενήθηκε στο φρέαρ του σταθμού «Κατεχάκη», από το οποίο ξεκίνησε ο πρώτος μετροπόντικας (ονομάζεται «Αθηνά») για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας «Άλσος Βεΐκου – Γουδή».
Ο δεύτερος μετροπόντικας (ονομάζεται «Νίκη») πρόκειται να ξεκινήσει από το φρέαρ στο Άλσος Βεΐκου, στο Γαλάτσι. Οι δυο μετροπόντικες εκτιμάται ότι θα συναντηθούν στον σταθμό του Ευαγγελισμού, πιθανότατα το 2026.
🎥Ανώτατα στελέχη της ΑΒΑΞ (η ΑΒΑΞ είναι επικεφαλής της κοινοπραξίας ΑΒΑΞ – GHELLA – ALSTOM που κατασκευάζει τη γραμμή 4) και ειδικότερα, οι Νίκος Μιτζάλης και Νίκος Σπυριδωνάκος περιγράφουν την εξέλιξη του έργου και τα χαρακτηριστικά των δυο ΤΒΜ.
🚇Οι δύο καινούργιοι μετροπόντικες θα διανοίξουν συνολικά 12,8 χλμ. σήραγγας, με 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια και Γουδή.
🚇Η γραμμή 4 θα έχει δύο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με τον σταθμό Πανεπιστήμιο της γραμμής 2 και στον Ευαγγελισμό, με τη γραμμή 3.
🚇Η γραμμή 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή» έχει σχεδιαστεί, με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του κέντρου της Αθήνας, με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών σε κομβικά σημεία του κέντρου (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός).
🚇Συνολικά εκτιμάται ότι, με τη γραμμή 4 του μετρό, θα μετακινούνται περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ οι μετακινήσεις με Ι.Χ. αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 ημερησίως.
Θα θέλαμε και άλλα βίντεο από διάφορα έργα
Ευχαριστούμε
Ωραίο video. άντε με το καλό