Τα προτεινόμενα έργα της Ο.ΣΥ. για χρηματοδότηση, με εξασφαλισμένους πόρους από το ΕΣΠΑ και από το Ταμείο Ανάκαμψης, με στρατηγικούς άξονες προτεραιότητας που αφορούν τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την Ενέργεια και τον Περιβάλλον, τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό, την Έρευνα και την Τεχνολογία, επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέφανος Αγιάσογλου, στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο ΜΕΓΑΡΟ Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Πρόκειται για έργα με κονδύλια που αναμένεται να φθάσουν στα 80 εκατ. ευρώ και πρόκειται να αναβαθμίσουν σημαντικά τις οδικές συγκοινωνίες της χώρας.
Ο κ. Αγιάσογλου τόνισε την καθημερινή διαχείριση της κρίσης της πανδημίας, τα επιτυχημένα μέτρα πρόληψης και τις εκτεταμένες δράσεις που ανέλαβε ο ΟΣΥ κατά του κορωνοϊού, ενώ εξήρε τις προσπάθειες του ανθρώπινου δυναμικού και των εργαζομένων της εταιρείας.
*Η ομιλία του Δ.Σ. της ΟΣΥ από το 1:39:49
Σχετικά με το επενδυτικό πρόγραμμα της ΟΣΥ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας τόνισε ότι τα έργα της ΟΣΥ για χρηματοδότηση από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, περιλαμβάνουν έργα, όπως η προμήθεια νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων (υβριδικών και ηλεκτρικών), την αναβάθμιση κτηριακών υποδομών, νέες τεχνολογίες στην παραγωγική διαδικασία (Logistics, προμήθεια ανταλλακτικών, συντήρηση), δωρεάν WI-FI σε όλα τα οχήματα της ΟΣΥ, εναλλακτικούς τρόπους προμήθειας εισιτηρίων και την ανάπτυξη συγκοινωνίας σε τουριστικούς και πολιτιστικούς προορισμούς. Και ξεκαθάρισε, ότι δεν προβλέπεται η ιδωτικοποίηση της εταιρείας αλλά η ενίσχυση της άριστης συνεργασίας με τον ιδιωτικό τομέα.
«Σε 3-4 χρόνια θα έχουμε μία τελείως διαφορετική εικόνα στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, όπως είπε, το 2021 και παρά την πίεση της πανδημίας, προκηρύχθηκε και ολοκληρώθηκε η διαδικασία πρόσληψης 423 ατόμων (οδηγών και τεχνιτών διαφόρων ειδικοτήτων), τονίζοντας ότι οι υπηρεσίες μας λειτούργησαν με ένα πολύ καινοτόμο σχέδιο.
«Έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε κατά περίπου 30% τη διαθεσιμότητα του στόλου από τα 850 που ήταν το 2019, οργανώνοντας τα επίπεδα συντήρησης και δημιουργώντας παράλληλα ένα ισχυρό σύστημα παραγγελιών και προμήθειας ανταλλακτικών», υπογράμμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ.
Σχετικά με το παραγόμενο συγκοινωνιακό έργο, ο κ. Αγιάσογλου υποστήριξε ότι η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ, η επαναφορά του στόλου και τα αυξημένα ποσοστά διαθεσιμότητας, σε συνδυασμό με τις τελευταίες προσλήψεις προσωπικού, έχουν επαναφέρει την «χαμένη αξιοπιστία» των Οδικών Συγκοινωνιών, καθώς επιτυγχάνονται υψηλά ποσοστά παραγωγής συγκοινωνιακού έργου που ξεπερνούν το 98%.