Την ανάγκη συγκρότησης μιας διαδημοτικής επιτροπής που θα εξετάσει τα συγκοινωνιακά προβλήματα της Θεσσαλονίκης και θα προτείνει λύσεις στο πλαίσιο ενός ενιαίου και συνολικού σχεδιασμού επισήμανε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.
Για το λόγο αυτό, ο πρόεδρος του Οργανισμού Στέλιος Παππάς συναντήθηκε με το δήμαρχο Παύλου Μελά Δημήτρη Δεμουρτζίδη, παρουσία του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Σάββα Παναγιωτίδη, των μελών του δ.σ. Μανόλη Λαμτζίδη και Φώτη Μπίμπαση, του πρόεδρου του ΟΣΕΘ Κώστα Αμπατζά και τη συμμετοχή υπηρεσιακών στελεχών.
«Ο σχεδιασμός και η αναδιάρθρωση των γραμμών δεν μπορεί να είναι υπόθεση ενός μόνο δήμου. Χρειάζεται συνεννόηση, προτάσεις και κοινή βούληση για την επίλυση των προβλημάτων. Η Θεσσαλονίκη έχει ανάγκη από ένα συνολικό σχεδιασμό.
Κατά τη γνώμη μου υπάρχει ανάγκη από μία μόνιμη διαδημοτική ομάδα με τη συμμετοχή συγκοινωνιολόγων προκειμένου να συζητάμε επί των προτάσεων που θα προκύψουν» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παππάς.
Επίσης ο ίδιος ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της θητεία της νέας διοίκησης έγιναν προσπάθειες ώστε «να αποκατασταθεί η ταξική διαφορά μεταξύ της ανατολικής και της δυτικής Θεσσαλονίκης» τονίζοντας ότι κατά το προηγούμενο διάστημα ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούσαν δυτικά ήταν «γηρασμένος».
Τέλος, ο πρόεδρος του Οργανισμού υπογράμμισε ότι «η βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου είναι απολύτως συνυφασμένη με την εξυγίανση του Οργανισμού» και τόνισε ότι «οι δημοτικοί παράγοντες έχουν υποχρέωση αλλά και καθήκον να ενδιαφέρονται για τη δημόσια περιουσία».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Κώστας Αμπατζάς επισήμανε ότι «οι όποιες αποφάσεις για την αναδιάρθρωση των γραμμών θα προκύψουν έπειτα από διαβούλευση με την τοπική κοινωνία» σημειώνοντας ότι «πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα στα επιμέρους ζητήματα και τη συνολική εικόνα».
Τα αρμόδια υπηρεσιακά στελέχη του δήμου Παύλου Μελά αναφέρθηκαν στα προβλήματα που εντοπίζονται με τη συχνότητα των δρομολογίων, έκαναν λόγο για «αποκλεισμένες» περιοχές, ενώ πρότειναν μέσω υπομνήματος που κατέθεσαν «τροποποιήσεις που θα μπορούσαν να βελτιώσουν το συγκοινωνιακό έργο».
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί συνάντηση ανάμεσα σε στελέχη του δήμου Παύλου Μελά και εκπροσώπους των εργαζομένων του ΟΑΣΘ που συμμετείχαν στη συνάντηση, ώστε να γίνει πλήρης καταγραφή των «μελανών σημείων» στα οποία «εγκλωβίζονται» τα λεωφορεία εξαιτίας κυρίως της παράνομης στάθμευσης.