Μια ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στους επιβάτες του σιδηροδρομικού δικτύου της Atac στη Ρώμη να πληρώνουν για τα εισιτήρια τους απευθείας στις μπάρες ελέγχου εισιτηρίων, με την χρήση ανέπαφων πιστωτικών και χρεωστικών καρτών (MasterCard, Visa και American Express), καθώς και μέσω “έξυπνων” κινητών και wearable συσκευών, δημιούργησε η SIA, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η υπηρεσία Tap&Go βασίζεται στην τεχνολογική υποδομή της SIA, που συνδέει τα τερματικά POS, στα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανέπαφες κάρτες στις μπάρες ελέγχου εισιτηρίων των γραμμών μετρό A, B/B1 και C καθώς και στους σιδηροδρομικούς σταθμούς των γραμμών Ρώμη-Λίντο, Ρώμη-Βιτέρμπο και Τέρμινι-Τσεντοτσέλε, καθώς και στα συστήματα πληρωμής και υπολογισμού κομίστρου εισιτηρίων της Atac.
Το χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, τα οποία υποστηρίζουν την ανάπτυξη της ευφυούς κινητικότητας (smart mobility), επιτρέπουν στην Atac να διαχειρίζεται, να ελέγχει, να καταγράφει και να διακανονίζει συναλλαγές πληρωμών, καθώς και να υπολογίζει την βέλτιστη τιμή κομίστρου ανάλογα με τον αριθμό των διαδρομών που πραγματοποιούνται.
Οι επιβάτες θα έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν την πιστωτική τους κάρτα, όπως θα χρησιμοποιούσαν το μηνιαίο πάσο διαδρομών: με την εν λόγω καινοτομία, οι χρήστες οι οποίοι προμηθεύονται το πάσο τους μέσω της ιστοσελίδας της Atac, κάνοντας χρήση ανέπαφης κάρτας, θα μπορούν να χρησιμοποιούν την ίδια κάρτα προκειμένου να μετακινούνται στο δίκτυο συγκοινωνιών της Atac.
«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την συνεισφορά μας στο λανσάρισμα του νέου συστήματος Tap&Go. Από σήμερα η Ρώμη συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πλέον καινοτόμες πόλεις της Ιταλίας χάρη στην τεχνολογία της SIA, η οποία έχει επίσης υιοθετηθεί για ανέπαφες πληρωμές στο μετρό του Μιλάνο και στο πλοιάρια ‘vaporetto’ της Βενετίας.
Η χώρα μας επιτυγχάνει σταδιακά την επιτάχυνση των διαδικασιών ψηφιοποίησης του δημόσιου τομέα με έμφαση στους τομείς της κινητικότητας και των δημόσιων συγκοινωνιών.
Πράγματι, οι πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας που έχουμε αναπτύξει, μπορούν σίγουρα να συμβάλουν στην δημιουργία περαιτέρω πρωτοβουλιών οι οποίες να στοχεύουν στην βελτίωση της εμπειρίας χρήστη των πολιτών, απλοποιώντας την καθημερινότητα τους, μέσω αξιόπιστων και ασφαλών υπηρεσιών πληρωμών», σχολίασε ο Eugenio Tornaghi, Marketing & Sales Director της SIA.