Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ως Αρχή Μεταφορών, με την συνεργασία του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ξεκινάει τις παρεμβάσεις κατά της εισιτηριοδιαφυγής που πλήττει τις Αστικές Συγκοινωνίες, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση.
Ο ΟΑΣΘ αλλά και τα ΚΤΕΛ που εκτελούν μαζί του το έργο της αστικής συγκοινωνίας, αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν το σχέδιο της απόφασης του ΟΣΕΘ που αφορά στην «Επιβίβαση Χρηστών των Λεωφορειακών Γραμμών από την Πρώτη Θύρα των Λεωφορείων Αστικής Συγκοινωνίας» και να την διασφαλίσουν στον ανώτατο βαθμό.
Από τη Δευτέρα 23/09/2024, η επιβίβαση στα αστικά λεωφορεία γραμμών αρμοδιότητάς του ΚΤΕΛ, 42, 43, 53, 53Α, 90,91,92 και 59-60-61 (εκτελούνται από ΚΤΕΛ Σερρών), θα γίνεται αποκλειστικά από τη μπροστινή πόρτα του λεωφορείου.
Ο ΟΑΣΘ εφαρμόζει την ίδια πολιτική στις γραμμές 4, 7, 11Τ, 24, 26, 28, 30, 35, 37 και 38.
Όπως έχει αποφασιστεί, η αποβίβαση των επιβατών, θα γίνεται από τις υπόλοιπες πόρτες ενώ η επιβίβαση και αποβίβαση ατόμων με αναπηρικά αμαξίδια, θα γίνεται από τη πόρτα στην οποία διατίθεται «ράμπα» για αμαξίδιο.
Η επιβίβαση και η αποβίβαση συνοδών μικρών παιδιών με βρεφικό παιδικό καρότσι, πραγματοποιείται από τη μεσαία πόρτα, για την ασφαλή μετακίνησή τους.
Σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ, κάθε επιβάτης οφείλει να καταβάλλει το αντίτιμο του εισιτηρίου ή να φέρει εισιτήριο ή κάρτα, να το επικυρώνει κατά την επιβίβαση στο λεωφορείο και να το επιδεικνύει στο προσωπικό του ΚΤΕΛ, του ΟΑΣΘ και του ΟΣΕΘ, που είναι αρμόδιοι για τους ελέγχους κομίστρου.
Οι επιβάτες που έχουν μειωμένα εισιτήρια πρέπει να έχουν μαζί τους τα σχετικά δικαιολογητικά που να πιστοποιούν το δικαίωμα στην έκπτωση ή στο μηδενικό εισιτήριο.
Η διαδικασία είναι πιλοτική σε αυτό το στάδιο. Η Πολιτεία θα επανεκτιμήσει τις παραμέτρους του έργου, πριν την οριστική προσαρμογή του.
Τα ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε διαβεβαίωσαν ότι με το προσωπικό τους και ιδιαίτερα τους οδηγούς θα συνδράμουν στην ομαλή προσαρμογή των επιβατών στα νέα δεδομένα φροντίζοντας ώστε η όποια μικρή αναστάτωση να είναι ελάχιστη.
«Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης έχει ως στόχο να διασφαλίσει την βελτίωση των συγκοινωνιών και την βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών που σέβονται την αστική συγκοινωνία και αναγνωρίζουν την προσπάθεια εκσυγχρονισμού του στόλου και των παρεχόμενων υπηρεσιών», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγης είναι απαραίτητα μετά την έκταση που έλαβε το φαινόμενο στη Θεσσαλονίκη.