Ολοκληρώθηκε η οικονομική μελέτη για τον κλάδο των ταξί στην Αττική που εκπονήθηκε από την ICAP, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από τον ΣΑΤΑ.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών για λογαριασμό του ΣΑΤΑ και είναι η πρώτη φορά που μια μελέτη εμβαθύνει στα οικονομικά δεδομένα των ταξί, τόσο των ιδιοκτητών, όσο και των οδηγών ταξί.
Η επίσημη παρουσίαση της οικονομοτεχνικής μελέτης θα γίνει σύντομα, σε εκδήλωση με την συμμετοχή της ICAP, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και του ΣΑΤΑ.
Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης είναι η απώλεια εισοδήματος (συγκρίνονται τα έτη 2019 και 2022 και όχι το διάστημα της πανδημίας) για τους ιδιοκτήτες ταξί σε ποσοστό 34% και για τους οδηγούς σε ποσοστό 45%.
Το ημερήσιο κόστος λειτουργίας έχει εκτοξευθεί στα 85 ευρώ ανά όχημα και το σύνολο των δαπανών που αφορούν τον κλάδο των ταξί στην Αττική ξεπερνά τα 370 εκατομμύρια ευρώ.
«Δυστυχώς, αυτά είναι τα αποτελέσματα των πολιτικών που εφαρμόζει η κυβέρνηση και υιοθετεί – στο πλαίσιο των άριστων σχέσεων – η διοίκηση της Ομοσπονδίας.
Το ΣΑΤΑ θα χρησιμοποιήσει τα συμπεράσματα αυτής της μελέτης, όχι ως πρόσχημα, αλλά ως επιστημονικό εργαλείο, για να αποδείξει σε κάθε διαφωνούντα ότι οι αγώνες μας είναι δίκαιοι και αναγκαίοι. Έχουμε χάσει το 34% του εισοδήματός μας μέσα σε τρία χρόνια. Τι περιμένουμε λοιπόν για να αντιδράσουμε;», αναφέρει το Συνδικάτο.
Σήμερα, οι ιδιοκτήτες ταξί της Αθήνας διεξάγουν γενική συνέλευση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 15.00 στο θέατρο Περοκέ.
Επίσης, από τις 14.00 έως τις 20.00 είναι προγραμματισμένη στάση εργασίας.