Το εργοστάσιο τρένων της HITACHI στη Νάπολη της Ιταλίας επισκέφθηκε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος, επιθεωρώντας τους συρμούς που έχει παραγγείλει η εταιρεία για το Μετρό της Θεσσαλονίκης.
«Η μηχανή του 12ου κατά σειρά συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης (από τους 18 συνολικά που έχουν παραγγελθεί), βρίσκεται ήδη στη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της HITACHI», ανέφερε, σε διαδικτυακή του ανάρτηση, ο κ. Μυλόπουλος.
Τα δοκιμαστικά δρομολόγια του Μετρό Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν εντός του έτους, ενώ το μεγαλύτερο τμήμα της βασικής γραμμής θα παραδοθεί στα τέλη του 2020.
Τα χαρακτηριστικά του βασικού δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη είναι τα εξής:
-13 σύγχρονοι σταθμοί με κεντρική αποβάθρα
-9,6 χλμ. γραμμής με δύο ανεξάρτητες σήραγγες μονής τροχιάς
-18 υπέρ-αυτόματοι συρμοί τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενοι, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό, αλλά με συνοδό
-συστήματα αυτόματων θυρών επί των των αποβάθρων κάθε σταθμού για καλύτερη εξυπηρέτηση και μέγιστη ασφάλεια του επιβατικού κοινού
-δημιουργία αμαξοστάσιου έκτασης 50.000 τμ στην περιοχή της Πυλαία.
Επίσης, στο πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης της Αττικό Μετρό προβλέπεται η κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, συνολικής χωρητικότητας 3.700 θέσεων.