Τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ (μετρό, τραμ, ηλεκτρικός), σε συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Μεταφορών και τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ, εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην «προικοδότηση» της Αττικό Μετρό (η κατασκευαστική εταιρεία) εις βάρος της ΣΤΑΣΥ.
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους, «εκφράστηκε η πλήρης αντίθεση των σωματείων στο σχέδιο της ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τη μετατροπή της Αττικό Μετρό σε κερδοφόρα σε βάρος της ΣΤΑ.ΣΥ.
Αυτό θα συμβεί, εφόσον προχωρήσει ο σχεδιασμός, που αφορά στην καταβολή ενοικίου από τη ΣΤΑ.ΣΥ για τη χρήση του δικτύου του «Μετρό» και την εκχώρηση της εκμετάλλευσης στην Αττικό Μετρό των διαφημιστικών και άλλων χώρων του δικτύου της ΣΤΑ.ΣΥ.
Υπολογίζεται ότι με αυτό το καταστροφικό σχέδιο θα περνάει στην Αττικό Μετρό σχεδόν το σύνολο της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης της ΣΤΑ.ΣΥ.
Είναι δυνατόν να οδηγείται σε «ναυάγιο» η νευραλγική εταιρεία λειτουργίας των Μέσων Σταθερής Τροχιάς για να πάρει οικονομικές «ανάσες» μια άλλη εταιρεία; Μήπως τελικά σχεδιάζεται η «προίκα» της Αττικό Μετρό για να περάσει ευκολότερα σε ιδιώτες;».
Επίσης, τη συνάντηση απασχόλησε το μείζον θέμα του τρόπου ένταξης στο νέο υπερΤαμείο των φορέων των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.
Στη συνάντηση συμφωνήθηκε, απ’ όλες τις πλευρές, σύμφωνα με τους εργαζομένους, να αποτελέσουν βάση διαλόγου οι προτάσεις των εργαζόμενων και να συνταχθεί ένα κείμενο, στο οποίο θα αποτυπώνονται τα εξής:
-Ο ΟΑΣΑ θα εξακολουθήσει να έχει τον ρόλο, που του αρμόζει.
-Θα παραμείνουν αυτόνομες οι εταιρείες ΣΤΑ.ΣΥ και ΟΣΥ και δεν θα γίνουν ενέργειες ούτε θα ληφθούν αποφάσεις, που θα τους προκαλέσουν ζημιές στην οικονομική και επιχειρησιακή λειτουργία τους.
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρ. Σπίρτζης δεσμεύτηκε, ακόμα, ότι γίνεται προσπάθεια να εξαιρεθούν από το «Υπερταμείο» ο ΟΑΣΑ, η ΟΣΥ και η ΣΤΑ.ΣΥ. Οι εκπρόσωποι των εργαζόμενων εξέφρασαν την ικανοποίησή τους, θεωρώντας ότι αυτή η δέσμευση βρίσκεται σε θετική κατεύθυνση.