«Σε έναν μήνα από σήμερα η Θεσσαλονίκη θα έχει ολοκληρωμένες τις δίδυμες σήραγγες και θα μπορούσε το τρένο να τρέξει, εάν υπήρχαν και οι αποβάθρες των σταθμών», δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM”, ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό Α.Ε.”, Γιάννης Μυλόπουλος.
“Στα μέσα Φεβρουαρίου θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη των δίδυμων υπόγειων σηράγγων. Περιμένουμε να φτάσουμε στο τερματικό σταθμό της διάνοιξης στις αρχές Φεβρουαρίου και στα μέσα Φεβρουαρίου και με τη δεύτερη σήραγγα”, σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος.
Ανέφερε ακόμη πως “τα χρήματα που δώσαμε φέτος για το έργο, για να προχωρήσει από τον Μάρτιο έως σήμερα, είναι τα μισά από όσα δόθηκαν από την αρχή του έργου” και σημείωσε πως “η επένδυση που έγινε φέτος για τη Θεσσαλονίκη είναι της τάξης των 200 εκατ. ευρώ, όταν για το σύνολο του έργου δόθηκαν 360 εκατομμύρια”.
Ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για “τεράστια πρόοδο”, καθώς “οι 8 από τους 13 σταθμούς είναι ήδη έτοιμοι” και σημείωσε πως οι εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.
Από αρχές Φεβρουαρίου οι εργασίες στον σταθμό Βενιζέλου
Για τον σταθμό Βενιζέλου, ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό” εξήγησε – μεταξύ άλλων – πως η μελέτη περνάει από το ΚΑΣ στις 24 Ιανουαρίου και μετά αναμένεται η απόφαση της υπουργού Πολιτισμού για την προστασία των αρχαιοτητων.
“Από αρχές Φεβρουαρίου ξεκινούν οι κατασκευαστικές και αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό της Βενιζέλου”, ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος.
Σημείωσε ότι ο σταθμός της Βενιζέλου θα είναι ένα ισχυρό τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη, αλλά και για τους επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο, καθώς παράλληλα με το μετρό θα υπάρχει ένα “ζωντανό μουσείο” και θα μπορεί κάποιος να δει “μια πόλη κάτω από την πόλη”.
“Έχει αποκαλυφθεί ένας ολόκληρος δρόμος με τα μαγαζιά, μια ζωντανή πόλη, με τους κίονες, τους πυλώνες. Αυτός ο δρόμος στο 95% θα είναι άθικτος και θα είναι ισχυρό κίνητρο και για τον τουρισμό, να δουν πώς ήταν η Θεσσαλονίκη από τη ρωμαϊκή εποχή”, κατέληξε ο κ. Μυλόπουλος.