Η ΣΤΑΣΥ, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με το «Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών», συμμετείχε φέτος στα Βραβεία «Ήρωες Εξυπηρέτησης» που απονέμονται σε εργαζόμενους “πρώτης γραμμής”.
Αναγνωρίζοντας τη δυσκολία εκτέλεσης των καθηκόντων τους, ειδικά εν μέσω πανδημίας και συνυπολογίζοντας πλήθος κριτηρίων, η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. προχώρησε στη βράβευση 4 ελεγκτών κομίστρου (Τομέας Ελέγχου Κομίστρου – Διεύθυνση Ασφάλειας Δικτύου & Εγκαταστάσεων).
Πρόκειται για εργαζόμενους, που έφεραν σε πέρας άριστα τη δουλειά τους υπό αντίξοες συνθήκες και ξεχώρισαν για τον ζήλο, την ευσυνειδησία, καθώς και την επιμέλεια και την αγάπη που επέδειξαν προς την εταιρεία.
Η ΣΤΑ.ΣΥ. θα συνεχίσει να επιβραβεύει άξιους εργαζόμενους της “1ης γραμμής”, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.