Στις δηλώσεις του ιδρυτή της TaxiBeat Νίκου Δρανδάκη, ο οποίος εναντιώθηκε σε σειρά διατάξεων του επικείμενου νομοσχεδίου για τα ταξί, ανταπάντησε – με σκληρό ύφος – η ΠΟΕΙΑΤΑ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ομοσπονδία υποστηρίζει ότι «ο άνθρωπος που πλούτισε από τον ιδρώτα των ταξιτζήδων, που τους έβαλε σε κοινή θέα για να επιλέγει ο πελάτης , όπως γίνεται με τις πόρνες στις βιτρίνες στα Red Lights στο Άμστερνταμ, θέλει να έχει λόγο στην διαμόρφωση του νομοσχεδίου. Εκπροσωπώντας τι; Μια πολυεθνική που αγόρασε την εταιρία του; Τον εαυτό του; Τους Έλληνες ταξιτζήδες;
Κύριε Δρανδάκη, πολλές φορές στο παρελθόν προσπαθήσατε , όπως και σήμερα προσπαθείτε, να χειραγωγήσετε -με τις προσφορές σας -την αγορά των ταξί , με σκοπό το δικό σας προσωπικό όφελος αλλά και της εταιρίας σας. Το κόμιστρο είναι συγκεκριμένο και ορίζεται από αγορανομική διάταξη του κράτους.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε έκπτωση ή αύξηση καθώς και η είσπραξη πέραν του νομίμου. Οι πρακτικές σας είναι ο ορισμός του αθέμιτου ανταγωνισμού και αυτόν ακριβώς πολεμά το νέο νομοσχέδιο.
Μπορεί να σας ενοχλεί, αλλά το δικό μας μοντέλο ‘’Ίδιοι κανόνες για όλους’’ είναι αυτό που θα επικρατήσει κ. Δρανδάκη».
Ε βέβαια, πως να μην αντιδρούν οι κλασικοί ελληναράδες ταξιτζήδες… Τους τσούζει η ύπαρξη της Beat, που για πρώτη φορά οι οδηγοί ταξί αξιολογούνται και ο πελάτης έχει τη δυνατότητα ο πελάτης να επιλέγει τον καλύτερο οδηγό…
Ολοι στην Ελλαδα εχουν αποψη…και συ να υποθεσω εχεις.Μαθε πως δουλευει το συστημα και πως λειτουργουν και στην Ευρωπη και μετα εξεφρασε αποψη.Εδω το βρηκαμε ξεφραγκο αμπελι και ο καθε ενας καβαλαει ενα αμαξι και το παιζει σωφερινα.Το να μπαινει καποιος μεσα στο αμαξι και να νομιζει οτι σε αγορασε με 3.5 ευρω δε νομιζω οτι θα το ανεχοσουν.Αν ποτε σου κανεις μια επιχειρηση θα καταλαβεις.