Με πάνω από 1 εκατομμύριο επικυρώσεις εισιτηρίων και καρτών ολοκληρώθηκε ο φετινός Ιανουάριος, ξεπερνώντας σε ποσοστιαία αύξηση τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατά 39%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΣΕΘ (με βάση την τηλεματική ΟΑΣΘ/ΟΣΕΘ), η αύξηση στις επικυρώσεις στις γραμμές του ΟΑΣΘ έφτασε το 40%, ενώ η αντίστοιχη αύξηση των επικυρώσεων στις γραμμές που εκτελεί το ΚΤΕΛ είναι στο 38%.
Τα ποσοστά για τον Ιανουάριο του 2025 σε αριθμούς έχουν ως εξής:
- Στις γραμμές του ΟΑΣΘ επικυρώθηκαν 720.810 εισιτήρια
- Στις γραμμές εκτελούμενες από ΚΤΕΛ επικυρώθηκαν 326.204 εισιτήρια
- Ο συνολικός αριθμός των επικυρώσεων αγγίζει τις 1.047.014
Την ίδια ώρα, με αυξήσεις στις επικυρώσεις είχε «κλείσει» και ο Δεκέμβριος, φτάνοντας στο 25% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Στις γραμμές του ΟΑΣΘ η αύξηση ξεπερνά το 25%, ενώ στις γραμμές που εκτελούν τα ΚΤΕΛ η αύξηση ξεπερνά το 27%.
Αναλυτικότερα οι αριθμοί για τον Δεκέμβριο του 2024 είναι οι εξής:
- Στις γραμμές του ΟΑΣΘ το Δεκέμβριο επικυρώθηκαν 700.935 εισιτήρια
- Στις γραμμές των ΚΤΕΛ 332.701 εισιτήρια
- Ο συνολικός αριθμός των επικυρώσεων αγγίζει τις 1.033.636
Σε πολύ καλά επίπεδα και ο αριθμός επικυρώσεων του Νοεμβρίου 2024 που σημείωσαν υπερδιπλασιασμό, ήτοι σε επίπεδα που αγγίζουν το 93%. Με την επικύρωση να αυξάνεται σχεδόν κατά 141% στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ (σύγκριση με Νοέμβριο του 2023).
Αναλυτικότερα οι αριθμοί για τον Νοέμβριο του 2024 είναι οι εξής:
- Στις γραμμές του ΟΑΣΘ επικυρώθηκαν τον Νοέμβριο 2024 671.530 εισιτήρια
- Στις γραμμές των ΚΤΕΛ 362.585 εισιτήρια
- Ο συνολικός αριθμός των επικυρώσεων αγγίζει τις 1.034.115
Διαρκής η προσπάθεια βελτίωσης του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «Το μέτρο εισόδου από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων αστικών και υπεραστικών γραμμών που αποφάσισε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και εφαρμόζεται από τον ΟΑΣΘ και τα ΚΤΕΛ, έφεραν σημαντικά αποτελέσματα στην αύξηση των επικυρώσεων εισιτηρίων.
Η αύξηση στις επικυρώσεις έχει σημαντικά αποτελέσματα ακόμη και σε μεγάλες γραμμές κορμού που δεν εφαρμόζεται αυτό το μέτρο, με τους επιβάτες να έχουν κατανοήσει ότι είναι απαραίτητο να φέρουν και να επικυρώνουν εισιτήρια κατά την επιβίβαση τους στα λεωφορεία.
Την ίδια ώρα, η βελτίωση της αστικής συγκοινωνίας με την εφαρμογή της πρώτης φάσης του νέου συγκοινωνιακού χάρτη που ενισχύει την μετεπιβίβαση στους σταθμούς του μετρό, φαίνεται πως ικανοποιεί το επιβατικό κοινό που προτιμά την μετακίνηση του με λεωφορεία στους 13 σταθμούς του Μετρό και κυρίως στους τερματικούς χώρους.
Η δεύτερη φάση του συγκοινωνιακού χάρτη που ήδη προετοιμάζει ο ΟΣΕΘ αναμένεται ότι θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο το συγκοινωνιακό έργο προς όφελος των πολιτών και θα βελτιώσει ακόμη περισσότερο την υπάρχουσα κυκλοφορία των λεωφορείων».