Και οι ιδιοκτήτες ταξί ζητούν από την Πολιτεία δέσμη μέτρων για τη στήριξη του κλάδου.
Όπως αναφέρει η ΠΟΕΙΑΤΑ, η Ομοσπονδία είναι τις τελευταίες δέκα ημέρες σε καθημερινή επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους υπουργούς και τις κρατικές υπηρεσίες.
Στη δέσμη μέτρων που κατέθεσε προς τον Πρωθυπουργό κ. Κ. Μητσοτάκη, τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χ. Σταϊκούρα, τον Υπουργό Μεταφορών κ. Κ. Καραμανλή και τον Υφυπουργό Μεταφορών κ. Γ. Κεφαλογιάννη, συμπεριλαμβάνονται τα εξής:
-Αναβολή καταβολής ασφαλιστικών εισφορών αρχής γενομένης από το Μάρτιο 2020 και για όσο κρατήσει η υφιστάμενη κατάσταση.
–Επίδομα ρευστότητας: α) 1.000€ ανά ιδιοκτήτη-εκμεταλλευτή για κάθε ταξί /μήνα ξεκινώντας από το Μάρτιο, β) 1.500€ ανά ιδιοκτήτη-εκμεταλλευτή για κάθε ταξί /μήνα που απασχολεί οδηγό με την προϋπόθεση μη απόλυσης οδηγού.
-Αναβολή πληρωμών τρεχουσών βεβαιωμένων οφειλών προς Εφορία, Ταμεία, Τράπεζες για όσο κρατήσει η υφιστάμενη κατάσταση.
-Απαγόρευση χρήσης της θέσης του συνοδηγού στα ταξί για όσο διαρκεί η κρίση του κορωναϊού.
-Η κυκλοφορία των ταξί να ορίζεται με βάση τον αριθμό κυκλοφορίας για την Αθήνα, ως:
0 – 1 Δευτέρα
2 – 3 Τρίτη
4 – 5 Τετάρτη
6 – 7 Πέμπτη
8 – 9 Παρασκευή
και να συνεχίζεται με αυτή τη σειρά για όσο διαρκούν τα προληπτικά μέτρα της κυβέρνησης.
-Για την επαρχία, να ισχύει το «μονά-ζυγά».
-Δωρεάν –άμεση– εξέταση για όλους τους οδηγούς ταξί για μόλυνση από τον ιό.
-Προμήθεια από το Κράτος σε μάσκες, αντισηπτικά κλπ. και πρόβλεψη απολύμανσης των αυτοκινήτων σε καθημερινή βάση.
-Πάγωμα ασφάλισης αυτοκινήτου για όσο διάστημα είναι ακινητοποιημένο το αυτοκίνητο λόγω κορωναϊού.
-Στα μέτρα στήριξης για τις εταιρείες και τους εργαζομένους που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση να ενταχθούν και οι επιχειρήσεις του κλάδου (υπαλληλικό προσωπικό συνεταιρισμών και εταιρειών Ραδιοταξί).
Αν ο ΚΑΔ για τις υπηρεσίες Ταξι δεν είναι ο βασικός αλλά ο δευτερεύων τοτε τι γίνεται με το επίδομα του ιδιοκτήτη αλλα και του οδηγου ? Μέχρι στιγμής λένε πως δεν το λαμβάνει κάνεις από τους δυο !! Είναι πόλη σημαντικό και μάλιστα είναι πολύ άδικο και για τους δυο .Υπάρχουν παρά πολλοί ιδιοκτήτες που παράλληλα κάνουν αλλη δουλειά οι οδηγοί τι φταίνε σε αυτά την περίπτωσή?
Ευχαριστω πολυ
Το βασικό είναι να είμαστε μέσα στις ΚΑΔ που θα πάρουν τη βοήθεια…
Τι θα γίνει με τους οδηγούς, καθώς ο τζίρος έχει υποχωρήσει κατακόρυφα; Ό,τι ποσό δοθεί για ταξί που απασχολούν οδηγό, θα πρέπει να κατατεθεί στον λογαριασμό του οδηγού, διαφορετικά ο ιδιοκτήτης θα το παρακρατήσει. Δεν μπορεί οι οδηγοί να μένουν στον αέρα και στη “διακριτική ευχέρεια” του ιδοκτήτη.