Διατηρεί την αντιπαράθεση με την Beat το υπουργείο Μεταφορών. Σε συνέντευξη σε κυριακάτικη εφημερίδα και στην ερώτηση «πόσες ψήφους, επιτέλους, μπορείτε να αντλήσετε από τους αυτοκινητιστές και τους «καλοπιάνετε», κλείνοντας την Beat;», ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης άφησε, εκ νέου, αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας της Beat.
«Ακόμα και στο στενό μου περιβάλλον, με ρωτούν, γιατί καταργούμε τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, χωρίς εμείς να έχουμε δώσει ούτε γραμμή από το σχέδιο νόμου.
Όσο για την Beat, κάνει καμπάνια στο Διαδίκτυο και λέει «Αφήστε την Beat, όπως την αγαπήσαμε», χωρίς να αναφέρει μια λέξη από το σχέδιο νόμου, χωρίς να ξέρει τι επικαλείται το υπουργείο Υποδομών.
Έδειξε σε πρώτη φάση την ταύτισή της με τη γραμμή της ΝΔ. Θα αναδειχτούν πολλά θέματα – μέσω του διαλόγου που θα γίνει – όταν παρουσιάσουμε το σχέδιο νόμου, και θα κληθεί και ο εκπρόσωπος της Beat να μας πει, αν και από πού φαίνεται ότι συνεργάζεται μόνο με taxi, ότι χρησιμοποιεί μόνο επαγγελματίες αυτοκινητιστές, ότι κόβει αποδείξεις στη χώρα μας για τη δραστηριότητα που έχει, ότι φορολογείται για αυτήν τη δραστηριότητα», σχολίασε ο υπουργός Μεταφορών.
Υπενθυμίζεται ότι, σε παλαιότερη διαδικτυακή της ανάρτηση, η Beat είχε αναφέρει τα ακόλουθα:
«Το ελληνικό υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να προωθήσει σχέδιο νόμου που μετατρέπει την Beat (πρώην Taxibeat) σε εταρεία παροχής μεταφορικού έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης όπως είναι σήμερα.
Με τον τρόπο αυτό, το υπουργείο εξαναγκάζει τους 8 και πλέον χιλιάδες οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρεία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των Διαδικτυακών Εφαρμογών».
Αργότερα έγινε γνωστό ότι υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ της Beat και του υπουργείου Μεταφορών, κάτι το οποίο ερμηνεύτηκε ως αποκλιμάκωση της αντιπαράθεσης.