Εγκρίθηκε από τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών ο προϋπολογισμός 2020 της Αττικό Μετρό, η οποία είναι η εταιρεία που κατασκευάζει το Μετρό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (το Μετρό της Αθήνας λειτουργεί η ΣΤΑΣΥ).
Αυτό σημαίνει ότι η Αττικό Μετρό έχει ελάχιστα εμπορικά έσοδα και ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εσόδων προέρχεται από την κρατική επιδότηση.
Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών, η Αττικό Μετρό θα παρουσιάσει εφέτος έσοδα 397,43 εκατ. (353 εκατ. είναι η κρατική επιδότηση), έξοδα 469,43 εκατ. και αρνητικό ισοζύγιο 72 εκατ.
Για εφέτος είναι προγραμματισμένη (πριν την εμφάνιση της επιδημίας του κορωνοϊού) η εμπορική παράδοση της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά (έχει διακοπεί η κυκλοφορία του Τραμ στο τμήμα από τη στάση Μπάτης έως το ΣΕΦ, εξ αιτίας της μετατόπισης της γραμμής, στο πλαίσιο του έργου της Περιφέρειας Αττικής για την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου) και η εμπορική παράδοση των 3 πρώτων σταθμών της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά (Αγία Βαρβάρα – Κορυδαλλός – Νίκαια).
Βάσω Βεγιάζη