Το αμέσως προσεχές διάστημα πρόκειται να ανακοινωθούν οι διοικήσεις σε ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, Αττικό Μετρό και Εγνατία Οδό.
Κορυφώνονται οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του Μεγάρου Μαξίμου, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του ΤΑΙΠΕΔ (το Ταμείο εμπλέκεται στην περίπτωση της Εγνατίας Οδού) για την στελέχωση τους.
Του Φώτη Φωτεινού
Σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέδωσε τις προτάσεις του στο Μέγαρο Μαξίμου.
ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Αττικό Μετρό υπάγονται απευθείας στην εποπτεία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ενώ η Εγνατία Οδός έχει μεταβιβαστεί στο ΤΑΙΠΕΔ.
Φαίνεται ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιθυμεί την κάλυψη των θέσεων των διευθυνόντων συμβούλων από πρόσωπα της επιλογής του, αφού αυτά θα έχουν καθημερινή επικοινωνία με το υπουργείο για τρέχοντα ζητήματα.
Αντίστοιχα, για τις θέσεις των προέδρων τα κριτήρια, όπως συνηθίζεται, φαντάζουν περισσότερο πολιτικά και λιγότερο τεχνοκρατικά.
Επιστροφή στον σιδηρόδρομο για τον Κώστα Σπηλιόπουλο;
Στον ΟΣΕ, θέση ευθύνης ίσως αναλάβει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ την περίοδο 2013 – 2014, πρώην υφυπουργός Άμυνας την περίοδο 2011 – 2012 και πρώην βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ, Κώστας Σπηλιόπουλος.
Ο κ. Σπηλιόπουλος είχε ακουστεί αρχικά για διευθύνων σύμβουλος στην ΕΡΓΟΣΕ (σχετικό ρεπορτάζ του metaforepress.gr δημοσιεύτηκε στις 4 Αυγούστου), αλλά φαίνεται ότι οδηγείται προς τον ΟΣΕ.
Εάν αναλάβει ο κ. Σπηλιόπουλος, καλείται να βελτιώσει τις σχέσεις μεταξύ του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ και ενισχύσει την αποδοτικότητά τους, δεδομένου ότι η ΕΡΓΟΣΕ αποτελεί θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ.
Από το ΤΕΕ στην ΕΡΓΟΣΕ
Στην ΕΡΓΟΣΕ, για πρόεδρος έχει προταθεί ο Χρόνης Ακριτίδης, Αγρονόμος- Τοπογράφος, ο οποίος ήταν υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.
Αντίστοιχα, διευθύνων σύμβουλος ο Χρήστος Βίνης, Πολιτικός Μηχανικός και μέλος της διοικούσας επιτροπής του ΤΕΕ. Ήταν εκπρόσωπος της ΔΑΠ στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Από την ΕΡΓΟΣΕ στην Αττικό Μετρό
Από πρώην αντιπρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ, ο αρχιτέκτονας – μηχανικός Νίκος Κουρέτας αναλαμβάνει νέος διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό.
Αντίστοιχα, νέος πρόεδρος τοποθετείται ο αγρονόμος – τοπογράφος μηχανικός και πρώην υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με την ΝΔ, Νίκος Ταχιάος.
Στην Αττικό Μετρό διατηρήθηκε το δυαρχικό μοντέλο, δηλαδή ο πρόεδρος να προέρχεται από την Θεσσαλονίκη και να δίνει το στίγμα της ολοκλήρωσης του Μετρό της Θεσσαλονίκης και ο διευθύνων σύμβουλος από την Αθήνα, έχοντας στη διαχείρισή του τον «καυτό φάκελο» του διαγωνισμού για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 και τις μελλοντικές επεκτάσεις, επιβεβαιώνοντας σχετικό ρεπορτάζ του metaforespress.gr.
Εκ των έσω ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού;
Ο μηχανικός και συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κουτσούκος, ο οποίος είναι ο διευθυντής Λειτουργίας Διοδίων της εταιρείας, συγκεντρώνει πιθανότητες ώστε να αποτελέσει το νέο διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας.
Αντίστοιχα, πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ενδέχεται να αναλάβει ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος, νυν πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας και πρώην βουλευτής Πιερίας της ΝΔ.
ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΥ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο Προαστιακός είναι τραγικός. Από τέσσερα δρομολόγια που ήταν προ μνημονίου, έγιναν δύο από την προηγούμενη κυβέρνηση. Βρώμικα βαγόνια και αποβάθρες, επικίνδυνες επίσης, κόσμος που ποδοπατιέται σε ώρες αιχμής, τσιγάρα παντού ακόμα και σήμερα. Έκλεισαν τις πύλες από την αντίθετη μεριά στην είσοδο από τον ΗΣΑΠ στη Νερατζιώτισσα και ακυρώνει κάποιος την κάρτα του δύο φορές, ενώ κατεβαίνει στην Πλακεντία που οι μπάρες είναι πάντα ανοιχτές και περνούν σφαίρα τζαμπατζήδες και μη. Εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση ελπίζω ο υπουργός να στέλνει τους υπεύθυνους στα σπίτια τους χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Σειρά τώρα να παίρνει και η ΥΠΑ