Μία προσφορά κατατέθηκε για την εκμετάλλευση 63 λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ σε Ανατολική και Δυτική Αττική στον επαναληπτικό διαγωνισμό που διεξήχθη.
Της Βάσως Βεγιάζη
Η προσφορά κατατέθηκε από κοινοπραξία, με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Κορίνθου (συμμετέχουν και άλλα ΚΤΕΛ) και τουριστικών γραφείων (Maroulis Travel), με την αποσφράγιση της προσφοράς να εκτιμάται στα τέλη της εβδομάδας.
Ο προϋπολογισμός παρέμεινε ο ίδιος, στα 400.335.797,31 ευρώ (πλέον Φ.Π.Α. 13%) και αναλύεται σε 384.938.266,64 ευρώ πλέον ΦΠΑ 13% και 15.397.530,67 ευρώ πλέον ΦΠΑ 13% για δικαίωμα προαίρεσης.
Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε δυο τμήματα:
🚌Το τμήμα Α περιλαμβάνει 25 λεωφορειακές γραμμές της Ανατολικής Αττικής για την λειτουργία των οποίων προγραμματίζονται 1.188 δρομολόγια (κατά τις τυπικές καθημερινές ημέρες) και απαιτούνται 96 οχήματα (εκ των οποίων τα 61 πρέπει να είναι 12 μέτρων, τα 30 να είναι 18 μέτρων και τα 5 να είναι 8 μέτρων). Το σύνολο των οχηματο-χιλιομέτρων που θα εκτελούνται ετησίως θα ανέρχεται σε 9.564.731,35.
🚌Το τμήμα Β περιλαμβάνει 38 λεωφορειακές γραμμές της Δυτικής Αττικής για την λειτουργία των οποίων προγραμματίζονται 1.757 δρομολόγια (κατά τις τυπικές καθημερινές ημέρες) και απαιτούνται 115 οχήματα (εκ των οποίων τα 112 πρέπει να είναι 12 μέτρων και τα 3 να είναι 8 μέτρων). Το σύνολο των οχηματο-χιλιομέτρων που θα εκτελούνται ετησίως θα είναι 9.971.214,21.
Κριτήριο ανάθεσης της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Ο ΟΑΣΑ προεκτίμησε την αμοιβή για κάθε τμήμα με βάση το «Μέγιστο Μοναδιαίο Κόστος» εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου (ΜΜΚ), το οποίο ανέρχεται σε 2,340 ευρώ / οχηματο-χιλιόμετρο.
Η διάρκεια της σύμβασης και για τα δυο τμήματα ορίζεται στα 8 έτη από την ημερομηνία έναρξης παροχής συγκοινωνιακού έργου, όπως θα καθοριστεί στη σύμβαση.