Ψηφίσθηκε διάταξη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που περιλαμβάνει άρθρο-νομοθετική ρύθμιση, που ετοίμασαν ο ΟΣΕΘ και ο δήμος Θεσσαλονίκης, με την οποία προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία».
Η ρύθμιση διευθετεί και λύνει θέματα για την τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του δήμου Θεσσαλονίκης για την κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης των μέσων μαζικής μετακίνησης και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στην περιοχή της Νέας Ελβετίας.
Με τη ρύθμιση τακτοποιούνται η χωροθέτηση του σχεδιαζόμενου πολυτροπικού Σταθμού Μετεπιβίβασης, οργανώνονται οι χρήσεις γης χώρων στάθμευσης, κοινόχρηστου πράσινου και εξυπηρετήσεων γενικότερα και “ανοίγει” ο δρόμος για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του τερματικού σταθμού.
Παράλληλα, για το θέμα της περιμετρικής ζώνης υπογράφηκε πρόσφατα Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του ΟΣΕΘ, του δήμου Θεσσαλονίκης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και προκηρύχθηκε ήδη διαγωνισμός από τον ΟΣΕΘ και τον δήμο Θεσσαλονίκης για ανάθεση με δημοπράτηση (Διαγωνιστική Διαδικασία) της εκπόνησης μελετών για την ανάπλαση της περιοχής πέριξ του τερματικού σταθμού μετεπιβίβασης αστικής συγκοινωνίας στη Νέα Ελβετία. Η περιοχή πρόκειται να αναβαθμιστεί πλήρως.
Σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, ανέφερε ότι «Η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης αστικής συγκοινωνίας καθώς και η υλοποίηση και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στη Νέα Ελβετία θα προσδώσει νέα αξία και σπουδαία σημασία στην περιοχή, θα αναδείξει τη λειτουργία της ως κόμβου αστικών συγκοινωνιών της πόλης και θα διευκολύνει την πρόσβαση των χρηστών του συγκοινωνιακού συστήματος στον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία» της βασικής γραμμής του μετρό, αναβαθμίζοντας εν γένει τη νοτιοανατολική περιοχή, στο πλαίσιο που καθορίζεται από τους κανόνες και τις απαιτήσεις της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και των αναγκών των πολιτών».