Μετατέθηκαν για το καλοκαίρι του 2020 οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό στον Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), ενώ το καλοκαίρι του 2021 θα παραδοθούν οι υπόλοιποι τρεις (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).
Στα οφέλη του έργου υπολογίζεται η μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων Ι.Χ. κατά 23.000 ημερησίως, με 115 χιλ. πολίτες να εξυπηρετούνται στη ζώνη επιρροής των σταθμών και τη διαδρομή λιμάνι – αεροδρόμιο να φθάνει τα 55 λεπτά.
Επίσης, η επέκταση του τραμ στον Πειραιά εκτιμάται το επόμενο έτος (προϋπολογισμός 50 εκατ. ευρώ), εξυπηρετώντας 35.000 επιβάτες σε ημερήσια βάση.
Τα ανωτέρω ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό Νίκος Κουρέτας στο 2nd Athens Investment Forum.
O κ. Κουρέτας υπογράμμισε ότι, την τελευταία 20ετία, η Αττικό Μετρό έχει θέσει σε λειτουργία και κατασκευάζει 60 χλμ. γραμμών μετρό σε 64 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συνολικού κόστους περίπου 7,2 δισ. ευρώ.
Στο στάδιο της δημοπράτησης είναι το έργο της Γραμμής 4, το πρώτο τμήμα της οποίας είναι για 13 χλμ. με 15 σταθμούς, με τρένα χωρίς οδηγό και συστήματα στην αιχμή της τεχνολογίας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ.
Στο στάδιο σχεδιασμού/ μελετών βρίσκονται συνολικά 37 χλμ. γραμμών με 26 σταθμούς, ενώ 32 χλμ. γραμμών δικτύου τραμ βρίσκονται σε λειτουργία ή σε στάδιο κατασκευής.
Στο στάδιο του σχεδιασμού / μελετών βρίσκονται ακόμη 9 χλμ. γραμμής, ενώ το συνολικό κόστος αντιστοιχεί στα 600 εκατ. ευρώ περίπου.
Στα λοιπά έργα που «τρέχει» η εταιρεία είναι αμαξοστάσια, κέντρα ελέγχου λειτουργίας, χώροι στάθμευσης, εγκαταστάσεις μετεπιβίβασης λεωφορείων, αποκατάσταση και ανάπλαση αστικών περιοχών, σιδηροδρομική σύνδεση με αεροδρόμιο κ.τ.λ.