Μόνο από τη μπροστινή πόρτα θα επιβιβάζονται στα λεωφορεία, από τις 23 Σεπτεμβρίου, το επιβατικό κοινό σε 20 γραμμές αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης, με πρωτοβουλία του ΟΣΕΘ, που έχει ως στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Ο σχεδιασμός αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές, αν κριθεί απαραίτητο, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕΘ.
Ποιες είναι οι 20 γραμμές
Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής:
- Νο 4 (Καλαμαριά-Χαριλάου),
- Νο 7 (Άγιος Ιωάννης-Πανεπιστήμιο),
- Νο 11Τ (Πυλαία-Χαριλάου),
- Νο 24 (Πλατεία Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα),
- Νο 26 (Καλλιθέα-Πλατεία Ελευθερίας),
- Νο 28 (Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο),
- Νο 30 (Τριανδρία-Αποθήκη),
- Νο 35 (Μετέωρα-Βενιζέλου),
- Νο 37 (Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου),
- Νο 38 (Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους),
- Νο 42 (Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου),
- Νο 43 (Τοπικό Ευόσμου),
- Νο 53 (Τοπικό Σίνδου),
- Νο 53 (Τοπικό Σίνδου- Γ’ Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ),
- Νο 59 (Τοπικό Πεύκων),
- Νο 60 (Πανόραμα-Νέο Πανόραμα),
- Νο 61 (Χορτιάτης-Διασταύρωση),
- Νο 90 (Μάλγαρα-Κουφάλια),
- Νο 91 (Τοπικό Λαγκαδά),
- Νο 92 (Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα).
«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη.
Ο ΟΣΕΘ, ως Αρχή Μεταφορών, θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.