Ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ανακοινώνει την έναρξη νέων δρομολογίων που συνδέουν τη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης (ΒΙΠΕΘ) με το κέντρο της πόλης.
Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που ενισχύει τις μεταφορές στη δυτική Θεσσαλονίκη και διευκολύνει τη μετακίνηση των χιλιάδων εργαζομένων που απασχολούνται στη μεγαλύτερη βιομηχανική περιοχή των Βαλκανίων.
Λεπτομέρειες για τα νέα δρομολόγια
Τα νέα δρομολόγια του ΟΣΕΘ που εκτελούνται σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης εντάσσουν στον σχεδιασμό τους για πρώτη και την τρίτη πτέρυγα της ΕΤΒΑ καλύπτοντας συνολικά την βιομηχανική περιοχή της Θεσσαλονίκης που πλέον συνδέεται με το κέντρο της πόλης, εξυπηρετώντας καθημερινά εκατοντάδες εργαζόμενους και επισκέπτες.
Ένα δρομολόγιο της λεωφορειακής γραμμής 51B «Ν.Σ.Σ.-ΒΙ.ΠΕ.Θ.» ξεκινά από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό στις 5:50 το οποίο θα εξυπηρετεί την Γ’ Φάση της ΒΙ.ΠΕ.Θ.
Επιπλέον, 25 δρομολόγια της λεωφορειακής γραμμής 53Α «Σίνδος-Γ’ Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ.» συνδέουν καθημερινά τον τερματικό σταθμό της Σίνδου με τη Γ΄ Φάση της ΒΙ.ΠΕ.Θ.
Ήδη, από την 1η Ιουλίου, ο ΟΣΕΘ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, υλοποιεί μία νέα διαδρομή, με το λεωφορείο 52Β «Αριστοτέλους-ΒΙ.ΠΕ.Θ.» η οποία συνδέει απευθείας το κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης με την Α’ και Β’ Φάση της ΒΙ.ΠΕ.Θ. με τέσσερα δρομολόγια την ήμερα.
Αυτοψία Υπουργικών στελεχών
Αυτοψία στα νέα δρομολόγια αστικής συγκοινωνίας που δρομολόγησε ο ΟΣΕΘ προς τη ΒΙΠΕΘ πραγματοποίησαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου, η υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μάνη Παπαδημητρίου, η γενική γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Δέσποινα Παληαρούτα, συνοδευόμενοι από τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ κυρίους Γιάννη Καλογερούδη και Γιάννη Τόσκα και τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΤΒΑ Αθανάσιο Ψαθά.
Χρ. Σταϊκούρας: Διαμορφώνουμε έναν νέο, λειτουργικό συγκοινωνιακό χάρτη στη Θεσσαλονίκη
Στις ενέργειες που έχουν γίνει για την ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων ενόψει και της λειτουργίας του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της ημερίδας με θέμα τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, που διοργάνωσε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Ο κ. Σταϊκούρας χαρακτήρισε μεγάλη πρόκληση να διαμορφωθεί ένας νέος, λειτουργικός και έξυπνος συγκοινωνιακός χάρτης για τη συμπρωτεύουσα, σημειώνοντας πως πρέπει «να συνδυάσουμε τη λειτουργία του Μετρό με τις λεωφορειακές γραμμές, επιτυγχάνοντας το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα για τις μετακινήσεις του πολίτη, στο κέντρο και τα προάστια της πόλης. Τα δύο διαθέσιμα μέσα πρέπει και θα λειτουργούν συμπληρωματικά, συνεργατικά και αλληλοτροφοδοτούμενα, επιτυγχάνοντας την καλύτερη δυνατή, συνδυαστική ή μη, χρήση τους. Ένας καλός σχεδιασμός θα αποφέρει τεράστια οφέλη στη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, το κυκλοφοριακό και το περιβάλλον».
Β. Οικονόμου: Ασφαλείς, γρήγορες και άνετες μετακινήσεις στον αστικό και περιαστικό ιστό
«Σήμερα βρισκόμαστε εδώ για να επιθεωρήσουμε τη νέα γραμμή που έχουμε προσθέσει στα δρομολόγια προς τη βιομηχανική ζώνη. Χιλιάδες εργαζόμενοι θα επωφεληθούν από αυτή τη νέα υπηρεσία αστικής συγκοινωνίας, κάτι που αποτελεί σημαντική κατάκτηση τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για εμάς.
Αυτή η πρωτοβουλία αντικατοπτρίζει το όραμά μας για τη Θεσσαλονίκη, μια πόλη όπου οι πολίτες και οι επισκέπτες θα απολαμβάνουν ασφαλείς, γρήγορες και άνετες μετακινήσεις στον αστικό και περιαστικό ιστό. Τα νέα αυτά δρομολόγια, εξυπηρετούν καθημερινά εκατοντάδες εργαζόμενους και επισκέπτες. Με την ένταξη νέων διαδρομών, επιδιώκουμε την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.
Στο πλαίσιο αυτό, η λειτουργία του μετρό αποτελεί κομβικό στοιχείο της στρατηγικής μας, η οποία συνοδεύεται από επανασχεδιασμό και αναδιάταξη των αστικών λεωφορειακών γραμμών για να λειτουργούν τροφοδοτικά προς το μετρό.
Με την προώθηση αυτών των δράσεων, φιλοδοξούμε να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη μια πιο λειτουργική, σύγχρονη και ανθρώπινη πόλη, όπου οι πολίτες θα επιλέγουν να αφήνουν το αυτοκίνητό τους και να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Είμαστε αφοσιωμένοι στο να διασφαλίσουμε ότι η Θεσσαλονίκη θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και να βελτιώνεται, προς όφελος όλων των κατοίκων και των επισκεπτών της» ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών Βασίλης Οικονόμου.
Άννα Μάνη Παπαδημητρίου: Στρατηγικός στόχος να γίνει η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της βιομηχανίας
«Πρώτο δρομολόγιο σήμερα από τη Θεσσαλονίκη προς τη ΒΙΠΕΘ την μεγαλύτερη βιομηχανική περιοχή των Βαλκανίων η οποία αναβαθμίζεται συνολικά» τόνισε η υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μάνη Παπαδημητρίου υπογραμμίζοντας τόσο η ΒΙΠΕΘ έχει ενταχθεί στο ταμείο Ανάκαμψης και σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ πραγματοποιούμε πολλά έργα υποδομής.
«Στρατηγικός στόχος της Κυβέρνησης και του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να γίνει η Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της βιομηχανίας. Θέλω να ευχαριστήσω τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα τον υφυπουργό Υποδομών Βασίλη Οικονόμου για την καθιέρωση του σημερινού δρομολογίου το οποίο θα εξυπηρετήσει τους 28.000 εργαζόμενους της ΒΙΠΕΘ εξασφαλίζοντας και ενισχύοντας κατά αυτόν τον τρόπο και το εισόδημα των εργαζομένων ενώ η πρωτοβουλία είναι και στο πλαίσιο της πράσινης ανάπτυξης καθώς θα έχουμε λιγότερες μετακινήσεις ιδιωτικών αυτοκίνητων και συνεχίζουμε» ανέφερε η υφυπουργός Ανάπτυξης.
Γ. Τόσκας: Δημιουργούμε νέες συνθήκες συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στη ΒΙΠΕΘ
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση μαζί με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το υπουργείο Ανάπτυξης και την ΕΤΒΑ να δημιουργήσουμε τις νέες συνθήκες συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης της Βιομηχανικής Περιοχής της Θεσσαλονίκης. Είμαστε χαρούμενοι γιατί με το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ δημιουργούμε τις προϋποθέσεις και πραγματώνουνε τις σκέψεις που έχουν δημιουργηθεί και έχουν αποτυπωθεί μέχρι στιγμής για την εξυπηρέτηση της περιοχής. Για το λόγο αυτό προσθέσαμε 25 δρομολόγια στις τοπικές γραμμές εξυπηρέτησης της ΒΙΠΕΘ και προσθέσαμε διαδρομές καινούργιες για την σύνδεση της μεγάλης γραμμής που ξεκινά και επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη και εξυπηρετεί το ΔΙΠΑΕ και την ΕΤΒΑ. Θα συνεχίσουμε. Η ανάπτυξη της συνολικότερης εξυπηρέτησης ξεκινά από την δυτική Θεσσαλονίκη και βέβαια είναι ένα σημαντικό στοιχείο του νέου συγκοινωνιακού χάρτη που πολύ σύντομα θα εφαρμοστεί», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.
Θ. Ψαθάς: Διευκολύνουμε την μετακίνηση επισκεπτών και εργαζομένων στη ΒΙΠΕΘ
«Θέλω να ευχαριστήσω την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του υπουργείου Ανάπτυξης που μέσω του ταμείου Ανάκαμψης συμβάλει στην ανάπτυξη της ΒΙΠΕΘ και τον ΟΣΕΘ για την καλή συνεργασία που είχαμε για να διευκολύνουμε την μετακίνηση των επισκεπτών και των εργαζομένων στη ΒΙΠΕΘ στη μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη των Βαλκανίων και απασχολεί 28.000 εργαζόμενους με μια επισκεψιμότητα από τουλάχιστον 35.000 ανθρώπων την ημέρα» ανέφερε ο Θάνος Ψαθάς, διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΒΑ.