Πιο αυστηρό καθίσταται το θεσμικό πλαίσιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου, όπως αποκάλυψε χθες ο πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος, σε συνέντευξη Τύπου, με αφορμή την εκδίκαση της αγωγής για συκοφαντική δυσφήμηση που έχει καταθέσει προς το πρόσωπό του η εταιρεία Beat (πρώην Taxibeat).
Για ακόμη μια φορά, ο πρόεδρος των ταξί καταφέρθηκε εναντίον της Beat, εκφράζοντας αμφιβολίες για τον τρόπο λειτουργίας της και, εάν αυτός είναι σύννομος.
Μάλιστα, υποστήριξε ότι, μετά από συνάντηση των αρμόδιων φορέων των υπουργείων Οικονομικών, Μεταφορών και της ΑΑΔΕ, αναμένεται να κατατεθεί διάταξη, η οποία θα επικαιροποιεί το άρθρο 12 του πρόσφατου νόμου 4530/2018.
https://www.facebook.com/metaforespress/videos/2203981186590458/
Πάντως, μετά την εφαρμογή του τελευταίου νόμου για τα ταξί και τον συνεπακόλουθο παροπλισμό της Uber (η Uber ανέστειλε την υπηρεσία uberX και διατήρησε μόνο την UberTAXI), το μεταφορικό έργο των “παραδοσιακών” ταξί αυξήθηκε κατά 35-40%, όπως ανέφερε ο κ. Λυμπερόπουλος, έπειτα από σχετική ερώτηση του metaforespress.gr.
Τα στελέχη της ΠΟΕΙΤΑ υπενθύμισαν ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 9 το πρωί, αύριο, στα δικαστήρια της Ευελπίδων, διεξάγοντας πανελλαδική στάση εργασίας από τις 04:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα.
Μάρτυρες υπεράσπισης του κ. Λυμπερόπουλου στο δικαστήριο θα είναι, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών Αθανάσιος Βούρδας.
Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωση της ΠΟΕΙΤΑ στην Ευελπίδων είναι:
-πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους, είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή, είτε για δίκτυο, είτε για διαμεσολαβητική εταιρεία.
-άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (Ι.Χ.) που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.