Στον δήμαρχο Γλυφάδας Γιώργο Παπανικολάου, ο οποίος ζήτησε το «ξήλωμα» του τραμ από τη Γλυφάδα απαντούν οι ηλεκτροδηγοί του τραμ (Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής), τονίζοντας – μεταξύ άλλων – ότι είναι «παγκόσμια πρωτοτυπία να ζητά δήμαρχος την κατάργηση ενός μέσου σταθερής τροχιάς».
Η ανακοίνωση του ΣΗΤΑ
Σε μια άνευ προηγουμένου δήλωση , προέβη ο νυν Δήμαρχος της Γλυφάδας κ. Παπανικολάου στα κοινωνικά δίκτυα, απέναντι στις Σταθερές Συγκοινωνίες και ιδιαίτερα στην γραμμή ΤΡΑΜ.
Μέσα από ανακρίβειες και αναλήθειες, αρπάζοντας την ευκαιρία με το τρίμηνο κλείσιμο της παραλιακής γραμμής του Τραμ – λόγω έργων από την ανάπλαση του Ελληνικού – ζητάει το ΞΗΛΩΜΑ των γραμμών Τραμ από όλο το παραλιακό μέτωπο και την Γλυφάδα.
Με τοποθετήσεις όπως “ επικινδυνότητα από τις γραμμές”, “έβλαψε την Γλυφάδα μας”, “τεχνητό εμπόδιο στην πρόσβαση στην παραλία’’, “ καθημερινά άδειο όλες τις εποχές του χρόνου”, “εξαιρετικά αργό”, προσπαθεί σκόπιμα να καλλιεργήσει λάθος εντυπώσεις για το μέσο. Είναι άραγε συντονισμός με εκείνους που επιδιώκουν την απαξίωση και στο βάθος την ιδιωτικοποίηση;;;
Η απαξίωση της γραμμής Τραμ είναι καταγεγραμμένη από το σωματείο των Ηλεκτροδηγών, εδώ και χρόνια.
- Με το σοβαρό πρόβλημα της Τηλεματικής.
- Με τις ελλείψεις ανταλλακτικών.
- Με τις ελλείψεις Ηλεκτροδηγών.
- Με την τεράστια εισιτηριοδιαφυγή.
- Με την είσοδο των εργολάβων (σηματοδότηση, καθαριότητα, πράσινο, ασφάλεια, τεχνική υποστήριξη).
Δυστυχώς όλα τα παραπάνω, έρχονται να επιβεβαιώσουν τις φωνές μας όλο αυτό το διάστημα , για την πιθανότητα μεθοδευμένης απαξίωσης της γραμμής Τραμ και τις φήμες για την πιθανή κατάργηση μέρους αυτής.
Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να ζητάει Δήμαρχος την κατάργηση ενός μέσου σταθερής τροχιάς, οικολογικού, με μικρό λειτουργικό και κατασκευαστικό κόστος, με μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς έναντι άλλων Μ.Μ.Μ., όπως λεωφορεία-τρόλεϊ, με εύκολη πρόσβαση για ποδήλατα και άτομα με κινητικές δυσκολίες και πολλά άλλα οφέλη.
Να υπενθυμίσουμε στον κ. Παπανικολάου ότι η γραμμή Τραμ είναι ένα συγχρηματοδοτούμενο έργο με κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να τον ενημερώσουμε ότι σε όλες τις σύγχρονες Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες έχουν αναπτυγμένο δίκτυο Τραμ για λογούς που αναφέραμε παραπάνω.
Βέβαια στην Ελλάδα μπορούμε να θυμηθούμε και οι νεότεροι , ότι τέτοια εποχή – Απρίλιος , ήταν η μαύρη σελίδα της ιστορίας του Τραμ, με το πρώτο ξήλωμα των γραμμών…
ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΑ
από την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, την ΣΤΑΣΥ, τον ΟΑΣΑ:
- Να απαντήσουν σε αυτές τις ακραίες τοποθετήσεις του Δημάρχου της Γλυφάδας
- Να δώσουν την απαραίτητη προσοχή για την γρήγορη επαναλειτουργία του κομμένου παραλιακού τμήματος της γραμμής Τραμ.
- Να γίνει η διασύνδεση από το μετρό Αργυρούπολη με το παραλιακό δίκτυο του τραμ μέσω των νέων στάσεων , σύμφωνα με το πλάνο της ανάπλασης του Ελληνικού.
- Να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες για νέα προκήρυξη πρόσληψης Ηλεκτροδηγών.
- Την ουσιαστική επίλυση του προβλήματος της ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ.
- Τον επανασχεδιασμό και λειτουργία του “Πράσινου Κύματος”.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ. ΤΟ ΤΡΑΜ ΕΙΝΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ. ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΣΕΙΔΏΝΟΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΆΣΤΙΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΤΡΑΜ ΤΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ. ΒΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΛΑΝΔΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ. ΠΟΙΟΣ ΞΈΡΕΙ ΤΙ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ. ΞΗΛΩΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ.
Να θυμήσω στον συντάκτη του άρθρου και στους “συντρόφους” αυτού ότι ο Δήμαρχος Γλυφάδας είναι από τους ελάχιστους που εκλέγονται συνεχόμενα με τόσο μεγάλα ποσοστά. Κάτι θα κάνει καλά διάολε… Επί της ουσίας τώρα, ναι είναι αργό για αυτούς που θα ήθελαν το το χρησιμοποιούν και μένουν στην Γλυφάδα και ναι φέρνει δωρεάν στην πραγματικότητα πάρα πολλούς ανθρώπους ειδικά το καλοκαίρι πολλοί εκ των οποίων αφήνουν μόνο ζημιές φασαρία και σκουπίδια. Κοιτάξτε πως μπορείτε τουλάχιστον να το βελτιώσετε για να αλλάξετε την αποψή μας για αυτό και δείτε πως λειτουργεί σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως την Γκρενόμπλ πριν κάνετε άτοπα σχόλια.
ΜΕ “ΚΑΛΥΠΤΕΙ” Η ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΤΗΣ. ΣΤΑΣΥ.
ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ :
ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ
ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ ( ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΜΜ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ, ΠΡΑΣΙΝΟ, …),
ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ. ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΚΥΡΙΑΡΧΟ. ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Μπράβο !
Επί τέλους κάποιες σωστές θέσεις από Σ.Ο.
Κι ακόμη, όταν πρωτοήλθα στην Αργυρούπολη το 2005, από την πρώτη εβδομάδα είδα ότι πίσω από ´την έξοδο του σταθμού στην κάθοδο της Λ. Βουλιαγμένης είναι το αμαξοστάσιο του τραμ.
Μαζεύοντας υπογραφές αρκετών κατοίκων είχαμε στείλει επιστολή προς τον τότε υπουργό Μεταφορών (νομίζω ότι ήταν ο Δ. Ρέππας) ζητώντας ακριβώς την σύνδεση του σταθμού Αργυρούπολη με την παραλιακή γραμμή. Απάντηση δεν πήραμε.
Σήμερα το ίδιο ζητούν και πολλοί άλλοι αλλά και το προσωπικό. Ας ελπίσουμε ότι θα υλοποιηθεί γρήγορα αυτό το μικρό έργο, μόλις μερικών εκατοντάδων μέτρων και ενός τερματικού σταθμού.
Θα πρότεινα ακόμη την επέκταση του δικτύου τραμ μέχρι την Βουλιαγμένη με τέρμα κοντά στην εκκλησία της Φανερωμένης.
Η επέκταση αυτή μπορεί να γίνει στο ίδιο το επίπεδο της Λ. Ποσειδώνος, όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις. Δεν χρειάζεται το τραμ να είναι ξεχωρισμένο από τα άλλα οχήματα. Αρκεί η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας να είναι μαρκαρισμένη σωστά, σαν λεωφορειόδρομος.
Μπράβο στον Δήμαρχο μας!!! Όλο το κέντρο καταστράφηκε με το Τραμ. Το “ανάθεμα” πάει στον Λανδράκη, τότε Δήμαρχο που έδωσε το ΟΚ. Το Τραμ να πάει παραλία- παραλία στους επόμενους προορισμούς και συνοικίες. Το κέντρο θα μπορούσε να γίνει καταπληκτικός πεζόδρομος για κατοίκους και επισκέπτες. Μετά
ΜΠΡΑΒΟ για την απάντηση.