Ο κ. Κυρίζογλου επισήμανε ότι η πρόταση αυτή θα μπορέσει να αποτελέσει τη βάση της συζήτησης, ώστε στη συνέχεια η ΠΕΔ να καταθέσει και τη δική της.
Σε κάθε περίπτωση το διοικητικό συμβούλιο ζητά ο ρόλος της αυτοδιοίκησης στο μεταφορικό έργο να είναι καθοριστικός.
Όπως είπε, το καθεστώς λειτουργίας του ΟΑΣΘ πρέπει να αλλάξει, δεδομένης της εφαρμογής, το 2019, της σχετικής κοινοτικής οδηγίας, που απελευθερώνει το καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών και επιβάλλει διεθνείς διαγωνισμούς.
Η πρόταση της Κίνησης προβλέπει, μεταξύ άλλων, μεταβατικό στάδιο επίλυσης όλων των εκκρεμοτήτων, προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση των υπηρεσιών της αστικής συγκοινωνίας σε έναν ή περισσότερους ιδιωτικούς φορείς, συγκρότηση ανεξάρτητης ρυθμιστικής αρχής για όλες τις αστικές συγκοινωνίες της χώρας με τμήματα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, συμβούλιο αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, επιδότηση του εισιτηρίου και καθολική χρήση των νέων τεχνολογιών.