Στις βελτιωτικές ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στον ΟΑΣΘ, αναφέρθηκε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή.
Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εκπόνησε ένα σχέδιο κρίσης, ώστε να αποφευχθεί η κατάρρευση του ΟΑΣΘ.
Τα 4 σημεία του σχεδίου είναι τα εξής:
-Τοποθέτηση νέας διοίκησης. «Αξιοκρατικά και χωρίς κομματικές παρωπίδες. Και μάλιστα επιλέγοντας για τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου ένα άτομο μέσα από τον Οργανισμό», υπογράμμισε ο υπουργός.
-Δεύτερον, μέσα σε λιγότερο από 2 μήνες, τέθηκαν σε κυκλοφορία 127 επιπλέον λεωφορεία.
«Παραλάβαμε 213 λεωφορεία και σήμερα στους δρόμους της πόλης της Θεσσαλονίκης κινούνται περίπου 340. Μιλάμε δηλαδή για μια αύξηση της τάξης του 60% και η διαφορά είναι ήδη αισθητή.
https://www.facebook.com/kostaskaramanlis.gr/videos/2587745031288387/?t=18
Η νέα Διοίκηση του ΟΑΣΘ εφαρμόζει από τις 19 Αυγούστου ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα συντήρησης και επισκευών, που αποδίδει καρπούς. Βέβαια ακόμα απέχουμε από το επίπεδο που θέλουμε, αλλά τα πρώτα δείγματα είναι πολύ θετικά», επισήμανε.
-Τρίτον, η νέα διοίκηση του Οργανισμού ξεκίνησε οικονομικό έλεγχο. «Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ο ΟΑΣΘ οφείλει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε δημόσια ταμεία και προμηθευτές. Δεν θα ήθελα, όμως, να επεκταθώ, δεδομένου ότι ο έλεγχος συνεχίζεται», ανέφερε.
-Τέταρτον, εντός των επομένων 2 μηνών, μέρος του συγκοινωνιακού έργου θα ασκείται από τα ΚΤΕΛ.
Ο ΟΑΣΘ θα καλύπτει επαρκέστερα την μητροπολιτική ζώνη, ενώ τα ΚΤΕΛ θα υλοποιούν την εκτέλεση περιαστικών και υπεραστικών διαδρομών.
«Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να δώσουμε μια ανάσα, μια πρώτη ανακούφιση, μέχρι να αποκτηθεί ο νέος στόλος», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών.