Υψηλή είναι η διείσδυση των εκπτωτικών προϊόντων του ΟΑΣΑ στο επιβατικό κοινό. Σύμφωνα με σχετική έρευνα του Οργανισμού, που διεξήχθη το τελευταίο διάστημα του Νοεμβρίου, διαπιστώθηκε ότι τα νέα εκπτωτικά προϊόντα συνιστούν το 74% των πωλήσεων.
Ο Οργανισμός λάνσαρε τον Νοέμβριο το πακέτο των 10 + 1 εισιτηρίων (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 1,23 ευρώ), το πακέτο των πέντε εισιτηρίων (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 1,30 ευρώ) και το 2πλό ενιαίο εισιτήριο μετ’ επιστροφής (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 1,35 ευρώ).
«Το επιβατικό κοινό επωφελήθηκε των εκπτώσεων, δηλαδή του χαμηλότερου κόστους μετακίνησης, με αποτέλεσμα να επιλέγει πακέτα εισιτηρίων και όχι το απλό μεμονωμένο εισιτήριο των 1,40 ευρώ», δήλωσαν στο ΑΜΠΕ στελέχη του Οργανισμού.
Παράλληλα, σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, το επιβατικό κοινό, προτιμώντας προϊόντα κομίστρου με πολλά εισιτήρια/διαδρομές, ουσιαστικά αποφεύγει τυχόν ουρές σε εκδοτήρια και αυτόματα μηχανήματα.
Οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες ATH.ENA Card ξεπέρασαν τις 400.000, έναντι των 250.000 μηνιαίων χάρτινων καρτών.
Πλέον, το «στοίχημα» για τον ΟΑΣΑ έγκειται στο κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ με την πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Μέχρι σήμερα έχουν κλείσει έξι σταθμοί (Δουκίσσης Πλακεντίας, Αεροδρόμιο, Ελαιώνας, Άγιος Αντώνιος, Άγιος Δημήτριος, Αιγάλεω) και το επόμενο διάστημα θα κλείσουν κι άλλοι, κάποιοι εκ των οποίων κεντρικοί.
Υπενθυμίζεται πως η επικύρωση των εισιτηρίων και των καρτών γίνεται μία φορά, κατά την είσοδο, σε λεωφορεία – τρόλεϊ – τραμ και δύο φορές σε μετρό και ηλεκτρικό, μία κατά την είσοδο στις πύλες των σταθμών και μία κατά την έξοδο από αυτές.
Η επικύρωση στις πύλες των σταθμών του μετρό και του ηλεκτρικού γίνεται πάντα στον αναγνώστη που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά.
Τέλος, ο Οργανισμός έχει καλέσει τους επιβάτες να μην πετούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια και τις κάρτες, διότι είναι επαναφορτιζόμενα.