Στην έκδοση πράσινου 10ετούς ομολόγου, αξίας 500 εκατ. ευρώ, προχώρησε η δανέζικη A.P. Moller – Maersk (Maersk).
Στόχος της απόφασης αυτής είναι η χρηματοδότηση της κατασκευής του πρώτου feeder containership αλλά και μια σειρά 8 μεγάλων ποντοπόρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα μπορούν να κινούνται με ουδέτερη άνθρακα μεθανόλη έως το 2023 και το 2024, αντίστοιχα.
Όπως σημειώνεται από τη Maersk, η συναλλαγή έτυχε έντονης αποδοχής από το ευρύ επενδυτικό κόσμο και υπερκαλύφθηκε αρκετές φορές με τελικό βιβλίο παραγγελιών 3,7 δισ. ευρώ.
Επίσης, όσον αφορά στην τιμή της συναλλαγής, ανήλθε σε ένα κουπόνι 0,75%, με το χαμηλότερο ετήσιο επιτόκιο που έχει υπάρξει ποτέ για τη Maersk.
Καταλήγοντας, η Maersk σημειώνει ότι σκοπεύει «να ευθυγραμμίσει τη χρηματοδοτική στρατηγική της με τον στόχο της να καταστεί ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2050».