Αναπροσδιορίζουν δρομολόγια οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners), λόγω της συμφόρησης σε διάφορα λιμάνια της Ασίας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης.
Με μεγάλες αναμονές στα αγκυροβόλια στη δυτική ακτή των ΗΠΑ και σε πολλά λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, οι προσπάθειες από τις ναυτιλιακές γραμμές για την ανάκτηση του τακτικού προγράμματος ενός πλοίου ανατρέπονται.
Οι εταιρείες της συμμαχίας 2Μ ενημέρωσαν ότι θα προσαρμόσουν τα προγράμματα των δρομολογίων Ασίας – Βόρειας Ευρώπης «ώστε να ταιριάζουν με τις πραγματικές ημερομηνίες αναχώρησης από την Ασία».
Η Maersk και η MSC ενημέρωσαν τους πελάτες ότι οι ημερομηνίες πλεύσης των αντίστοιχων υπηρεσιών τους θα τροποποιηθούν στις «πραγματικές» ημερομηνίες πλεύσης των πλοίων.
«Αυτή η κατάσταση καθοδηγείται από έναν συνδυασμό ταχέως αυξανόμενης ζήτησης και μέτρων για την καταπολέμηση της πανδημίας σε λιμάνια και αλυσίδες εφοδιασμού γενικά», δήλωσε η Maersk.
Η εταιρεία δήλωσε ότι οι συσσωρευμένες καθυστερήσεις «προκαλούν κενά στο line-up» και έχουν ως αποτέλεσμα «πολλές αναχωρήσεις της Ασίας να καθυστερούν για περισσότερο από επτά ημέρες».
Παράλληλα, η επιδείνωση της λιμενικής συμφόρησης στο Αμβούργο και το Ρότερνταμ αναγκάζει εταιρείες να παραλείψουν προσεγγίσεις στη Βόρεια Ευρώπη.
Για παράδειγμα, την περασμένη εβδομάδα, οι Maersk και MSC επέκτειναν την παράλειψη του Αμβούργου στην υπηρεσία AE7 / Condor Loop 4 για άλλες τέσσερις εβδομάδες, εκφορτώνοντας φορτίο στο Bremerhaven και συμβουλεύοντας τους φορτωτές ότι αυτό αποτελούσε το «τέλος της μεταφοράς».