Tο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου στα εμπορευματοκιβώτια φιλοδοξεί να καταστήσει τον Πειραιά η Cosco.
Μιλώντας στο κινεζικό Πρακτορείο Xinhua, ο εμπορικός διευθυντής της PCT, Τάσος Βαμβακίδης, αναφέρθηκε στην επένδυση της κινεζικής Cosco στον Πειραιά και στα οφέλη στην τοπική οικονομία και όχι μόνο.
«Η Cosco αποτέλεσε έναν από τους πρώτους ιδιώτες επενδυτές στην Ελλάδα», υπογράμμισε ο κ. Βαμβακίδης, σημειώνοντας ότι, η έλευση του κινεζικού ναυτιλιακού κολοσσού στο λιμάνι του Πειραιά, δρομολόγησε πάνω από 1.900 άμεσες θέσεις εργασίας.
«Τα πρώτα χρόνια, η διαχείριση των εμπορευματοκιβωτίων έφτανε μόλις τις 685 χιλ. το χρόνο, ενώ το 2018 ο αριθμός αυτός εκτοξεύθηκε στα 4,4 εκατ. containers», συμπλήρωσε ο κ. Βαμβακίδης, τονίζοντας ότι ο Πειραιάς βρίσκεται στην 38η θέση με τους μεγαλύτερους λιμένες παγκοσμίως, είναι το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου και συγκαταλέγεται μεταξύ των 10 μεγαλύτερων της Ευρώπης.
Αντίστοιχα, «η επένδυση της Cosco Shipping αποτελεί ένα επιτυχημένο παράδειγμα αμοιβαίας επωφελούς συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Κίνας», δήλωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς (ΕΒΕΠ), Βασίλης Κορκίδης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «ο στόχος είναι κοινός: να ανέβει o Πειραιάς ακόμη περισσότερο στην παγκόσμια κατάταξη λιμένων, να συνεχιστούν οι επενδύσεις με ταχύ ρυθμό, ώστε αυτό να μπορέσει να συμβάλλει ακόμη περισσότερο στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, στην προώθηση των σχέσεων μεταξύ των δύο λαών στους τομείς του εμπορίου, του τουρισμού, της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και στην ενίσχυση της νέας πρωτοβουλίας της Κίνας για τη διευκόλυνση του παγκόσμιου εμπορίου “One Belt-One Road”».
Σημειώνεται ότι πέρσι, η PCT διακίνησε 4,4 εκατ. TEUs και ο ΟΛΠ 498.708 χιλ. TEUs (συνολικά στο λιμάνι του Πειραιά διακινήθηκαν 4,9 εκατ. TEUs).