Τα logistics hub βρέθηκαν στο επίκεντρο του τελευταίου πάνελ του 5ου συνεδρίου «Prodexpo North».
Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αξιοποιεί τη γεωστρατηγική του θέση και προχωράει σε επενδύσεις που θα του επιτρέψουν να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, υπογράμμισε ο εμπορικός διευθυντής του ΟΛΘ, Ιωάννης Φετάνης, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.
Ο εμπορικός διευθυντής του ΟΛΘ αναφέρθηκε στα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στον ΟΛΘ, όπως η επέκταση του 6ου προβλήτα από τα 550 στα 1.080 μέτρα για την οποία, έχει οριστεί ανάδοχος, η εκβάθυνση του κρηπιδώματος 26 και του κρηπιδώματος 21 και τόνισε ότι με το dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας και τις νέες επενδύσεις στις υπόλοιπες χώρες των Βαλκανίων, ο ΟΛΘ έρχεται πιο κοντά στον άμεσο χρήστη, είτε είναι πελάτης εμπορευματοκιβωτίων, είτε bulk carrier.
Έμφαση έδωσε στη γειτνίαση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφοράς, που το συνδέουν με 45 εκ. πολίτες στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Υπογράμμισε ότι οι επενδύσεις στο Λιμάνι της Aλεξανδρούπολης μπορούν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά, γιατί ο ΟΛΘ φιλοδοξεί να δημιουργήσει και περιφερειακούς άξονες με τη μορφή του distribution hub.
Το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, Χρήστος Κάκαβας, μιλώντας στο ίδιος συνέδριο, τόνισε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχει έλλειψη εγκαταστάσεων αποθηκών, με αποτέλεσμα να μην καλύπτεται η αυξημένη ζήτηση από τις επιχειρήσεις.
Πρόσθεσε, δε, ότι οι τιμές δεν γνωρίζουν την ίδια αυξητική πορεία όπως στην Αθήνα και φτάνουν για καινούργιους χώρους αποθηκών τα 2 με 3 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο στην Σίνδο και τα 4 ευρώ στην περιοχή, όπου δραστηριοποιείται ο ΟΛΘ.
Στις αλλαγές που επέφερε ο κορονοϊός αναφέρθηκε ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Diakinisis, Λυκούργος Μανωλιάδης επισημαίνοντας πως πλέον αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς οι επενδύσεις για αποθηκευτικούς χώρους, ευέλικτους και βασισμένους σε νέες τεχνολογίες.