Η ATTICΑ ανακοίνωσε τα βασικά οικονομικά μεγέθη γ΄ τριμήνου της χρήσης 2022, καθώς και τις εξελίξεις στη δραστηριότητά της:
-Οι ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε Ευρώ 220,17 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και Ευρώ 421,61 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι Ευρώ 148,31 εκατ. και Ευρώ 270,5 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021, ήτοι αύξηση σε ποσοστό 48,45% και 55,86% αντίστοιχα.
-Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 62,33 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και Ευρώ 52,73 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι Ευρώ 47,11 εκατ. και Ευρώ 42,74 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
-Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 49,09 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022 και Ευρώ 14,62 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.2022 έναντι Ευρώ 33,34 εκατ. και Ευρώ 4,31 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
-Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 60,70 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2022, ενώ προέκυψαν κέρδη Ευρώ 30,16 εκατ. για την περίοδο 01.01.2022-30.09.-2022 έναντι κερδών Ευρώ 32,74 εκατ. και ζημιών Ευρώ 1,31 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2021.
Για τους επόμενους μήνες του έτους 2022, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, το μεταφορικό έργο του Ομίλου προβλέπεται να κινηθεί στα συνήθη προ Covid-19 επίπεδα.
Ο Όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου να ανέρχονται στις 30.09.2022 σε Ευρώ 75,67 εκατ. έναντι Ευρώ 97,36 εκατ. στις 31.12.2021. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους Ευρώ 15 εκατ. οι οποίες στις 30.09.2022 είναι αχρησιμοποίητες.
Τον Οκτώβριο 2022, η Εταιρία ανακοίνωσε τη σύναψη διμερών συμβάσεων δανεισμού, διάρκειας πέντε έως επτά ετών, με τρία ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα, συνολικού ύψους Ευρώ 210 εκατ. επιτυγχάνοντας την μακροπρόθεσμη αναχρηματοδότηση όλων των δανειακών υποχρεώσεων του Ομίλου συμβατικής λήξεως 2022-2023.
Οι ανωτέρω συμφωνίες οδηγούν στη μείωση του μέσου περιθωρίου επιτοκίων (interest rate margin) του Ομίλου.